Vestiti d'amuri è sarafani 2014

Vestiti è sarafani 2014 sò saturati da a femminilià è u romanticismu, è prova di questu - studiali di moda. Sembra chì i disinatori di moda di ogni era avianu fattu una cosa particularmente muderna. Per esempiu, vistiti brillanti-trapezii di u 60 di stile, u vestiti di cuttimi-shirts da l'anni 70 distanti, è di stili rigurusi minimalisti senza cunsiglii micca necessarii da i 90's. Inoltre chì cuntene cù vestiti d'aiutu di chiffon, mudelli di bandaggiu strettu, sarafani di biancu cù brocche è boni vistiti è sarafani d'estiu cù stampi arti. In una tale varietà hè pussibule per perde, perchè in stu articulu avemu da cuncepimentu cunfortte cunzidramentu i principali tendenzi di a mod è novità di vestiti d'istati.

I mudelli di vestiti d'estiu è sarafani 2014

In questa stagione, vestiti attuale cù a cintura baixa, cusì sia sicuru d'aghjunghje in u siluette trapeziali è u tulipanu. Ddi tali mudelli avvirtenu i zitelli cun qualsiasi tipu di figura, ma spiciarmenti anu stà belli in una forma di un rectangulu .

Casual vestiti A-line è stati fiurali è geomtrichi èranu presentati da Bottega Veneta, Tory Burch, Stella McCartney è assai altri.

Cunsiglii cunti per a staghjone di u veranu sò stati ammandati cù incizziari è inseriti trasparenti, lantezzi d'oru è bèzii di vetri, ricordiu voluminoso, perle è piume. È varianti assai belli pò esse truvati in i novi cullezzione di Zuhair Murad, Lela Rose, Alberta Ferretti è Oscar de la Renta.

Longu vestiti d'istati è sarafani diventeranu un simbolu di a staghjunada. Dà preferenza à i materiali lustri e trasluzenti. Fighjate à i mudeli cù una volta aperta, un corpu asimmetricu è una linea di décolleté pronunzianu. Bustier o webbing - hè à voi, in moda, tutti! E vistiti in u pianu sempre stanu impressiunanti è stravaganti. À l'elegante attrezziunate per ghjornu, pudete sceglie un bolero o un capo di fur.

Vestiti è sarafani per u settore di u 2014

Oghje, assai donne di moda prefettenu sarafani seri cù una fabulosa faldella à i ghjinochji. Stu stili favurizzioni favurizeghja a cintura, è anche agisce tutte e difetti di a parti infermale di a figura. Assicuratevi di sceglie un canne di taccu cun u pianu di u ghjuvellu. Per esempiu, in l'anni di l'anni di u centru u mudellu era presentu in u vestitore di ogni donna secular.

U vestiti d'istati di l'omi è i sarafani in u stile rustiche attruranu a so simplicità è a versatilità. Puderanu esse vistuti per l'attività recreativa di l'altezza è per qualsiasi eventu di sira, sùbbitu aghjunghjendu cunghjenzi è accessori.

I mintiere visture di colore sbattinu sò prisenti in quasi tutte cullezioni di marche famosi. Qualcunu parte d'istate hè simplice impensable senza such attire. Ma cunsiderate solu chì questu stilolu precisa una figura ideale è leghje perte.

Comu pudete vede, i stili di vestiti d'estiu è sarafani sò diverse è interessanti. Ma parlendu di i tendenzi di a moda, ùn si scurdanu di i culori è di i stampi.

I culori di l'estiu di u 2014 nantu à vestiti è sarafani

U biancu è biancu hè sempre in moda! Paga è attentu à i sarafani bianchi in i ragazzi polu è i raghji, o nantu à mudelli neri di vestiti cù u abstractu biancu o u patronu fiurali.

Fate liberate d'acquistà vistimenti brillanti è ricchi - sta staggione suverei popolari di aranciu, rosa, turcu, u amaru è verde. Ma parechji disinfettori si trovani in culuriti fimmini è dolci di lilla, beige è latti.

U più in moda in a staghjone di u staghjunale sò parechji disinni fiurali è fiurali. Inoltre, u tema di mare hè assai bellu.

I sposi di moda di vende è i sarafani sò sappingati a feminità è a sexualità, cusì pronta per aghjurnà u vostru vestitariu, perchè l'ora calda è ghjuntu à u cantu!