Vestitù nero, puntata cù l'aghju di puntata

U vistutu nè vistitu hè una bella manera di portà una nota di l'eleganza, u stilu è l'uriginale à u vostru utopia. Hè permessu di creà un vestitu cù cuntrastu - cù a pelle o indumentu, è per quessa chì hà designatu per creà una figura viva.

U vistutu nuvellu suvranu longu

Un vestitu longu nìvuru cù una figura hè tentativa è elegante. Giovanna Diaz pò truvà assai vistiti di cocktail, chì sò longu e brevi mudelli.

Un liggeru largu in legnu in legnu cù l'agituali di tallo hè cumplementatu da un accessori cum'è i vestiti sposti di stu tipu - i scarpi cun un toe closedu è l'embrague. Perchè u vestitu crea un patronu cuntrastanti per i spaci di vacanze, questa cosa hè a cume principale chì attrae l'attenzione. I joini anu rimpiazzatu, i perli più appruvati o ghjuvelli d'oru senza pezzi. Da anelli massinti è braccialetti hè megliu reffuse.

Un vistitu biancu è biancu pò esse supplementatu cù cumpricazioni biancu è i scarpi per ottene una figura stravaganti.

Puntata per u vestu nìuru

Un petit vestitu nìtulu chjamatu pò esse ghjornu o cù un cóctelu: ghjornu dipende nantu à a fortazione (se hè brillanti, da esse una versione festiva) è elementi supplementari in u cuticu (per esempiu, decorate cù cilesti o chiffon creanu una cumminiva intima).

Tutti i vestiti stampati hè culurita cù scarpi o sandali. Un vestitu nìttu nìciu pò aiutà à creà una versione retro cun u focu teatrali, cusì hè bonu per ottene a simplicità massima in i scarpi, u ghjuvellu è un saccu: i barche classici in combinazione cù l'azhure chì pareanu assai megliu cà prudutti di moda in una platonni alta cù l'abbundanza di petri è strisce.

U vestitu nìdinu hè cumminatu cù una chaise chaise longu è un mantellu d'estivi di culori neutri o beige.