Un vestiti neri curtù

U vestitu nettu era cunsiderata cum'è una scelta di dolu, chì era posta à u simbulu di duluri. Tuttavia, hè cunnisciutu di tutti chì u famusu Cocu Chanel hà cambiatu u modu chì e donne anu vistu à questu supranviariu. È oghje ghjorni belli vistiti negliusi negli si pò truvà micca in i luttu avvenimenti.

Koko suggiunatu chì e donne si portanu mudelli minimalisti cù una silicuette geomitrica stretta chì reghjuntava a donna com'è una persona, perchè finu à questu tempu u pianu femminili fate assai fughjithuti, volulous bonnets è era assai limitatu solu per selezziunà l'stile di vestiti, ma ancu à selezziunà. Puderemu assume chì un vestitu tuttu nìvuru hè un simbulu di libertà di a donna, chì hà apartu una nova vista di u mondu - micca standard è interessante, chì nunda ùn hè impussibile.

Oghje, un vestitu nuttatu tutale hè parechje variazioni, è i so elementi principali sò:

  1. U corsete. Spessu si ponu appacillate cù strisci, pedi di parechji misura, ricanu, chì face una varietà di textu. I mudelli Laconi sò un corseti ricciatu cù u tela satinata, chì hè stata postata in una forma di un patru astratu è cù costi decorativi o assemblei.
  2. Una prumessa platea. Questa falda, com'è regula, hè assai più altu ca i ghjinochje. Ci hè parechje nivette, i mudelli originali ani scurtati. A volte una fugliale parechje cresce di corpu hè cusitu, chì hè dinamica dinò chì a zitella cammina. Questa freccia si face bella in a ballu, è cusì stu vestutru fu affari di i rigulari di partiti. Ùn hè più un mudellu esòticu per una fetta di piuma, ma certe voli origginali.
  3. Furture curtida curretta. U currisponde à un stili più uniforme. E vistitu cù una tale faldita mira franchi è sexy, salizzendu i lìiidi di u corpu femminili. In spessu, a parte principale di u vestitu ùn hè micca dicurutu, solu à a parte suprana, nantu à quale sò stati strisci o pietre.

Lush vestitu nìuru

Un vestitutu tutale chinu tutu hè qualcosa cum'è u tutore di ballet, solu a fala hè naturale è più larga è micca diretta à u pianu horizontale, ma à u virtitu verticale. Anjetti nantu à u so fugliettu ùn sò micca usati - solu un tulu multiplu. Hè un vestitu hè un modu maravigliu per appellu à l'stile di bachi è, à u stessu tempu, ùn esce di sopra à a "pinpurosia": cuncepimentu, u culore nìmolu ponu l'intranimu à l'imaginazione entera, è ùn mai farà l'affissà di u so propiu innecessatuamente figghiu.

Un bonu vestitu nativu avellu permette di scopruntà a bellezza femminile per u 100%: a fiorta mostra patene finti cù sabbiati altri di scarpi di scarpi (o sandali cù tessuti è stuzzichi), è un corset neat cun decoru affacciari l'attinzioni di l'altri à l'elegà di e spalle è a biddizza di l'decocuolo.

Ideale, u vestitu hè cumplementatu da un embrague cun una décor, chì hè cumminatu cù u corseto.

Vestiti corti i bianchi è bianchi

U vestitu tutale bianca è nìvuru freshenjava l'imagina pocu, ma à u listessu tempu ùn hè micca stata manera eleganti cum'è a versione tutta sana.

L'elementu biancu di u vestitu pò esse un cinturione o decoru. Per esempiu, spessu ci sò mudelli cù pedi bianchi chì, per causa di a so cantitati, facenu a mezza bianca.

Interessanti sò i mudelli chì sò imbellate cù petri in l'armata decocuulita: questa accentuazione si mette nantu à a faccia, u collu, spalle, mentri l'alpi è a cintura ùn ponenu micca attente, è per questu queste vestitu hè l'ideale per ragazzi cù figurite imperfetta.

U so vestitu nìuru è biancu ùn hè micca esistenti per accessori: sò deti neri è s'ellu si trovi elementi bianchi, in un pocu quantità.

Strettu u vestitivu nìvuru

Un vestitu tuttu nìttimu curatu è assai esigenti per a figura: ùn deve esse guasgi perfetta. Cun un vestitu tali hè difficiule per oculte e difetti, ma viaghja perfettamente i virtuti.

Per via di u so apughjatu, u vestitu pò esse decoratu cumplicate cù pietre nuvole brillanti, è questa hè ancu una cundizione desiderate, chì u culore negativu reduces visualmente (figura è vestitu), è, da e petre, viere più volumen.