Adrian Brody presenta una seria di i so pittura nantu à una mostra in New York

U fattu chì Adrian Brody hè un actor talentu hè cunnisciutu di assai è assai assai, ma u fattu chì ellu hè ancu un artista riescita ùn hè cunnisciutu di parechji. In una di e so entrevista, ammau chì, da a so zitiddina, hè assai piacevule à u disignu, ma per a professione di l'attore, ùn era micca capaci di riesce sta cumpletta. Tuttavia, à 43 anni, Adrian hà riposu à piglià e spazzole di novu è l'altru ghjornu hà apertu a seconda esposizione, induve ellu presenta a so opere.

A mostra si trova cù granni successu

À l'esibizioni Artexpo, chì hè oghje in New York, esse exhibitu più di 1200 artisti di 50 paesi, ma a maiò parte di a ghjente si culloca in u sp20. Hè edda chì Brodie hà postu a so opere. I diversi fugliali nantu à sfondi di brillanti, sirene, latte è stampetta - tuttu questu pò esse vistu in l'opere di l'attore è, ora, di l'artista. Hè una cosa reminiscente di i pitturi di Andy Warhol, anchi si u so maestru, Andrew cunsidereghja Domingo Zapata, u neo-expressionistu spagnolu. Hè quellu chì aiutau l'attore à apre a prima esposizione in Miami. In New York per urganizà un tali eventu Brody aiutò i genitori. Eppoianu sempre u supportu l'attore ùn solu in cinematograma, ma ancu in u desideriu di u so figliolu à circà. È ùn hè micca surprisante, perchè i parenti pertenenu ancu di u mondu di bellezza: a mamma di l'actor - un famosu fotografu è u patri - un artista.

Leghje ancu

Adrian Brody hà dettu qualcosa di u so travagliu

Per scopre i primi visitatori in l'esposizione, l'attore hà dicisu à vestisce cù un vestitutu kimono biancu è hà attaccatu u so capelli cù una bandella elastica, perchè hè cumu u travagliu. "Tutti questi aghju nantu à mè è vai per creà. Puderaghju assai, per ora, tutta a notte. Allora vai in u lettu, è in a matina cresce immediatamente à u so travagliu, finiscinu l'ultimi smears. È solu dopu chì tuttu hè finitu, ponu eddu u cafè è manghja, "Brody hà cuminciatu à dì. "Tutti sti caratteri: ghjente cun quattru pisci, sirene, latte - tuttu questu hè vinutu in mè un sònniu. Allora eme avertitu è ​​sferiti immediatamenti chì scriveva. A trama di sti pittura "sottucattuale" ùn hè micca cusì fantastica, cum'è veru. True ... apocalyptic. In generale, aghju veramente assai pisci. Sapete, perchè hè perfettu in a so forma. True, sò più interessatu in spezie rari chì vive in i rini più amichi di i oceani. Aghju veramente vugliutu, cunzidira lu so culore. Mi pari chì cù elli pudete sculaccià un paralelu cù u putere di u spiritu umanitate, chì guadagna in l'ora più oscura, "- un pocu traduciutu u spiritu di Andrew. In ogni casu, cuntinuau chì hè assai preoccupatu di l'ecologia, e tuttu l'emissioni à i mari è i fiumi sò terribili. "Tazza di carta, chì sò in i ritratti - hè un simbulu di a cultura di u cunsumu è à u stessu tempu a distruzzioni di l'ambiente acqua. Vulneremu a nostra eculugia, anche qualcosa quant'è sìammu simu o micca. Sfurtunatamente, ùn si pò esse micca firmatu "Adrien Brody concluí a so entrevista.