Aggregazione di i platelet durante a gravidanza

Aggregazione di i platelets durante a gravidanza hè unu di i signori più impurtanti, a riduzzione di e quali ponu cuntribuiscenu à u sangru. Aggregazione in medicina si riferisce à l'abilità di i platti à uniscini, per esempiu, scelta di pleolisi sangue.

Stu prucessu hè dinò cusì. Sì i mura di i navi sò dati, u sangue sianu chjamatu da elli à prevene i cunsiquenzi, u corpu envia una alarma in i celi. In u risultatu, in u situ di dannu, i platelets si prisentanu è, intaglio, aghjunghje i voce in u bastimentu.

Per stabilisce l'indicateur, un coagulograme hè realizatu: una prova di sangue cun un metudu di laboratori cù inducers-sustanzzioni speziale chì pruvucanu l'aggregazione. A norma di l'aggregazioni di i platelets durante a gravidanza di l'interazzione cù qualsiasi sti sustanziali hè 30-60%.

Hypoaggregazione di i platelets durante a gravidanza

A riduzione di l'agregazioni di pleculite durante a gravidanza pò esse per via di destruzzione più larga o di cunsumu di platelets di sangue. I casi di chistu pò esse sparghjimentu freqüente, una violazione di u sistema immune di u corpu, o una dieta improprita di una donna incinta. L'Ipotagrammae di e platinu durante a gravidanza hè spressione da i sintomi cumu l'annualiu è l'heure. In quessi casi, i platti di sangue sò sparati in quantità è cumuni picca, o acquistà una struttura irregulari. In u pronominu tali un indicatore di a coagulazioni di u sangue pò purtà à purgà severa.

Iperaggregazione di i platelets durante a gravidanza

A causa di l'agregazioni di pleculite aumentada durante a gravidanza hè a deshidratazione di u corpu. Questu pò esse due à u vòmitu , per esempiu, durante a toxemia, frette stijni freti o quantità bassa di potabilmente.

Un ligne crescenu hè cunzidiratu un prucessu naturale in u periodu di gestazione - hè assuciatu cù a circulazione utero-placenta. L'iperaggregazione di platelette durante u gravidenza pò pruvucà a furmazione di trombi. Thrombosis, arterial o venosa, pò esse accumpagnatu da un sindromu antifosfolìpicu, chì spessu hè a causa di i miscarriage in i primi tempi.