Agressione verbal

A tali nozione cum'è aggressioni verbalità in a societat moderna hè abbastanza cumuna. Se u disassemble in parechji, l'agressione hè un fenomenu negativu di a natura destruziva è "verbal" implica chì si manifisteghja in l'aspettu psicologicu, in u prucessu di a cumunicazione umana. Allora, hè u scopu di unu o parechje persone per humiliate a dignità, i sentimenti di l'altri. A tali aggressione pò esse manifestazione in a forma di stimi critichi, cunnanna.

Agreria verbalica è non verbal

L'aggressioni verbalica ci fa sentu risintuta, depressu, in fretta, ùn hè micca escluditu chì ùn saria micca rallintatu da una risposta. Cusì, a viulenza di veru pudete succumbassi è com'è u risultatu di u serviziu impottitu à voi in a tenda. A menudo, l'aggressione non-fisica si trova trà i cô esposi, i genitori è i zitelli.

Nonverbal hè una serie di signali chì indicanate l'attitudine aggressivu di u vostru interlucutore. In altri termini, lingua di signe palesa l'intesi di l'ultimu nantu à a vostra persunità.

Agenzie fisiche è verbal

In a maiò parte di casi, una manifestazione frequente di l'ostilità fisica hè inherente in l'omi, mentre chì u verbale hè per a donna. Allora, u primu tipu d'agressione si esprime in u rugliu deliberatu di parechji ogetti, deliberatamente slamming a porte d'ingressu, sbattennu a tavula contr'à a superficia di a tavula (e so manifestazioni sò indiretti). L'aggressione fisica diretta si face in casu d'un attaccu nantu à una persona.

A verbalazione diretta hè l'abbuvare verbalu, chì hè spartu in persona, è indiretti - sottu à u spalle di persunità .

Agressione verbal in adolescenti

A frequenza di manifestazione di tragichi aggressivi in ​​u cumpurtamentu di un adulescente dipende, prima di tuttu, chì a criazione di u zitellu era in i primi anni di a so vita. Sicondu a ricerca, i picciotti sò carattarizati da agressione verbala fisica è diretta, è e zitelli - verbalicu è indirettu diretti (l'ultimu hè cunsideratu cum'è più cumuni).

Solu bisognu chì a manifestazione più grande di l'aggressioni verbale si trovi nnô u piriudu di 14-15 anni. Questu hè dovutu a caractères sessu è età. In i adolescenti, per quale u desideriu di dirigenza hè caratteristica, l'alta autoestima, u livellu di manifestazioni di sta aggressione hè moltu più altu.

Cumu per trattà l'agressjoni verbale?

Sè chì sentite chì esse a vittima di un aggressore, pruvate di piglià cun elli è ùn ne ùn rispose micca grossità. Questa aghjustà a situazione solu per creà cunflitti inutili. In l'eventu chì pari chì un pocu più è anu attaccatu da l'aggressioni verbalica, pusendu mentale in un capu di vetru chì u negativu di l'interlocutore ùn averebbe micca affittu u vostru statu pacificu.