Cirurgia per rinfigurà l'hemorrode

In i casi chì i modi conservatori di i tratti l'hemorrhoïde sò ineffettivi, l'interventu operatu hè ricivutu. L'operazione per sguassà l'hemorrhoidi hè abbastanza seriu, precisa hospitalazione è un periudu di riabilitazione.

Mètichi di trattamentu operatore di l'hemorrhoid

L'operazioni per l'eliminazione di l'hemorrhoïes sò spartuti in dui gruppi: minimamente invasive è radicale. U primu, com'è regula, sò numinati in i tempi fini di a malatia è sò cundutti in parechje staddi (un node hè stata in un stage). Inoltre, operazioni minimamente invasivi hè pussibule davanti à l'interventu radicali com'è u stadiu preparatori. Tali operazioni sò più spessu fatti cù l'anesthesia lucali. Operazione radicale ponu esse rializatu à a prima volta di a malatia è esse anesthesi generali. Piglianu diversi tipi di operazioni per u trattamentu di l'hemorrhoida:

  1. Ligation da l'aneddu di lattice hè un prucedimentu pocu invasivu chì un vasu chì nutre u node hè chjaru da un anellu speciale. Dopu qualchì tempu, u node hè rifiutu.
  2. A ligatura proximale hè un metuinamenti pocu invasivu è cunfurmendu à u palcu di u vaghjolu chì alimenta u node, chì u risultatu da quale u flussu di sangue à quellu.
  3. L'escleroterapia hè un operatu pocu invasivu, chì spessu prescrittu cum'è preparazione per l'interventu radicali. Hè basatu nantu à l'intruduzione di una droga in l'unione isulòggite chì prumove a "pegà" di i muri di u bastimentu, chì porta à un altru in u flussu di sangue.
  4. Crioterapia hè un operatu pocu invasivu, induve u node hemorrheidali hè sottupostu à u nitrogenu lituu, per questu quale hè stata eliminata.
  5. A fotocurazione di l'infrared hè una intervenzione pocu à invasioni cù u flussu di calor, chì hè diretta à i tessuti vicinu à u node. In u risultatu, una scaru hè furmatu chì curria u flussu di sangue à u situ.
  6. L'Hemorrhoidectomie hè un prucessu radicali in quale l'arteria chì furnisce u node hè struchjata, è cusì escizzatu di u node stessu hè realizatu.
  7. A risorsione di a mucosa da u metu Longo hè una operazione radicale per sguassà una parte di a mucosa rectale. In u risultatu di l'intirenza tali, u flussu di u sangue à i nòmuli l'hemorrheidi hè spizzatu, è anu "anzeddu" cù u tissutu cunghjuntu.

Possibbili cumplicazione dopu a rimuzione di l'hemorrhoidi

Cumu cù qualsiasi intervenzioni kirurgii, i cumplicabbili sviluppanu dopu una operazione per sguassà l'hemorrode. U più cumuni di queste hè un sindromu di u dulore severu. Inoltre dopu l'operazione di l'hemorrhoe hè pussibule:

Pràtica tutti i pratiche facenu prublemi psicologichi.

Rehabilitation after an operation to remove hemorrhoids

Sicondu u tipu d'interventu fattu, u prugramma di riabilitazione dopu l'operazione per sguassà l'hemorrhoidi pò prucessione di modi diffirenti. In ogni casu, u paci hè bisognu di rigordu implementazione di e raccordji principali per prevene cumplicità è rindimentu veloce. Questi ricunniscenza include:

  1. Cumplementu cù una dieta chì prupone l'usu di i prudutti chì ùn ponu micca micca gasificatu è prumove un banchume sudu è regularmente. Hè rializatu ancu un regnu di suffertu suffertu.
  2. L'usu di ungghjunti o suppositori rectal dopu l'operazione di l'hemorrode con antiinflamatori, hemostaticu è analgésicu.
  3. Iegge cucevule di l'area perianale.
  4. Scaricamentu minimificante.

In a maiò parte di i casi, u periodu di riabilitazione dopu l'operazione per sguassà l'hemorrhoidi ùn sianu micca 4-5 simpati.