Cumu i ghjilosi?

Ogni omu sapi a frasa "tuttu hè cunnisciutu in comparatione" è se avemu capitu chì una altra persona hà qualcosa chì avemu, à u mumentu, ùn pò micca ghjustificate, questu pudete causà invezza. Una persona chì stà vicinu à l'influenza di stu sensu pernicu pò riesce a perde l'oppurtunità di campà a so vita, cum'è assuluta di manera assicurata in u desideriu malsano di vive a vita di quella persona più reale.

Comu regula, solu quelli persuniani chì anu assicutatu in a vita ciò chì vulemu avè ottimatu stessu sò invidisciute. Ùn ci inviglià una felicità di qualcunu, ma travagliate nantu à sè stessu è alcune u vostru propiu altru. U fattu chì ùn hè micca bonu per esse ghjilosu, ognidunu hè infurmatatu da a zitella, ma micca tutti pò adirte à queste suggerimenti. A genti spessu ci pruvvidiva u so ambienti vicinu, è questu hè abbastante ovviamente, perchè un amicu in un novu capre di viscotta faci una donna più ghjilosu di un stranieri in un caru chic.

In a Bibbia, l'envidia hè stata cunsiderata una impiegata i piccatu è, contru à a vista prevalenti, l'invidie ùn si pò esse divisu in biancu è neru. Ùn ci hè nunda cume una bianca, hè più appruvata per chjamà una piacè o una gioia per una persona vicinu à voi.

L'envidia di a donna è cumu per purtàlla

L'envidia femminza hè spessu basata annantu à l'attrazzioni esterni di una altra donna è a felicità di a famiglia. "Cumu si scherza i ghjilosi di una sposa più attraente è riescita?" - questa hè una di e duminii cchiù cumuni, chì sò pensati per u sessu fair.

  1. À l'attratore, unu deve ricerche di una verità simplici, ogni donna hè bella in u so modu è e difetti sò sempre compensati da virtù.
  2. In a felicità di famiglia, avete micca esse ghjilosu quandu vi vede una famiglia felice. per ottene u so pudere in relazione hè pussibule per ogni donna, ma per questu avete bisognu à esse furnitu cù saviezza è pacienza. Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Comu capiscenu micca esse ghjilosu di altri?

Se chjaramente capiscenu chì ùn avete micca esse ghjilosu, ma ùn pudete fà nunda cun ellu, sò quì cunsiglii simprici chì vi aiutanu, fanu liberatu di l'influenza di stu sensu desagero:

  1. Pare cunsevi cun l'altri. Scaricate a vostra vita è cercate momenti pusitivi in ​​a vostra vita di ghjornu.
  2. Pensate à quessa, ma chì veramente necessite ciò chì hè diventatu u vostru ughjettu? Sè stati ghjilosu di amici cume, perchè ùn avete micca stati dispunienze una vita persunale, à sente cunsultate à i so storii nantu à a vita di famiglia, è voi chì in ogni even the most ideal, à prima glance, a famiglia ci sò tanti problemi. O sì sè ghjilosu di u to vicinu chì ci hà acquistatu un carbu novu, pensate quantu costu extra custu compra compone, più u prezzu di carburante, è ci hè un cantu cômico in generale. Hè megliu fà digià soldi è cumprà ciò chì necessite più.
  3. Aumente a vostra autoestima. Sapete chì ti meritanu i megliu è pò ancu ottene tuttu ciò chì in a vostra vita, è invechji u riccu hè a lotta di persone malevoli è dèvuli. À u mumentu chì cumencia à rispettu u vostru autore, pudete cunfidenza dì: "Ùn ci invià nimu".

U latu Positivu di l'Envy

Ci hè ancu chì l'envejita pò esse utile. Sè stati ghjilosi di qualcunu, pruvate d'analisemu l'analizà u modu di questa persona à u successu, pudete assicurà à certi pensioni utili è serà un incitantu per a travaglià nantu à sè stessu è alcuni altri persunali. Forsi si voi avè bisognu à ottene una educazione superiore o studia una lingua straniera, è avete acquistatu ciò chì vulete.