Hairstyles autumn-winter 2014-2015

Ùn hè bisognu à avè un pilami spuri chilò à esse capace di fà qualcosa interessante cun elle. A principal thing - grooming! Allora i vostri capelli sò sempre bè è ubbidienti.

Bello hairstyles autumn-winter 2014-2015

  1. Eghjbiti . Per ghjunghje stu effetti, ùn avete bisognu di invintà nunda. In a matina, avemu dicu, ciaccate - è ghjate una moda. I prupietarii di i lighni virdi pò torci u codice di chjusi cù un pocu di filari, è questu serà abbastanza per creà una imagina. Pudete, è ancu bisognu, di cumbirserà liscia è ricca.
  2. U raziu di i poni . Ragni cù pilami longi, micca per adagiosu, sò familiarizati cun ellu. Ghjè veramente bonu è còmico. Avà si meriteghja hè in a classificazione di i capelli di moda oghje-invierno 2014!
  3. U fasciu hè "sloppy" . In u mondu mudernu mudernu, ci hè una regula: "A più simplice è più casual, u megliu". Per attaccà tali fasciu, ùn avete mancu bisognu di u specchiu. Questu hè un broma, di sicuru. ... Ma ci hè quarchi cosa, ùn hè micca?
  4. I braccialetti . ¡Tuerzas a ti mismo, conecta tu imaginación y sea original, haz todo lo que tu corazón desea! Testa o calma, una o più, longa o curta, spicelet o fishtail - tutti i vostri sapiti, i talentu è e so cumpetenze ùn sianu inactive. Espanzioni per l'ingenuità.

Passi in questi d'attraversu invernu 2014-2015

  1. Parting in the middle or "too latino" . Cumu avemu avutu avertitu, e ligami di tendinella sò cunsigliati, per chì unu ùn hà micca bisognu di passà assai tempu, sforzu è soldi. I pezzu solidu - hè sempre femininu, ma un pocu ordinariu. Ma a stuzzia di parting cambiarà drasticamenti l'apre u solitu è ​​aghjunghje un pocu di curazione. Se ùn avete micca bisognu, diventerà solu u capelli ugualmente è cun passeggiate duvè induve vulete, stu stilatu di capelli ùn vi micca obligatu à nunda.
  2. L'effetti di i capelli umdi . Sò inusual è sempre attrae l'attenzione. Se vulete esse irresistibile, pudete combine l'esempi di pettini altri cun ella. Pruvate!
  3. Stiletti di moda in autunno-invernu in l'stile di l'anni sittanta . Charm, romanticismu, austerità è sofisticazione: sò questi cuncetti ch'elli carattirizanu l'stili di l'anni sittanta. A moda volta: "Tuttu u novu hè un vechju scurdatu". In effetti, capelli di ghjennaghju, oghje-invernu 2014-2015, scorri cù u pagliu assai selezziunatu cù una palla. Shine è voi!