Mascarelle face per aloe

Hè permessu di parlà di l'effetti benifichi di l'aloe nantu à u corpu umanu per un tempu assai longu. Parechje persone pruvate à crecerà in casa per avè sempre un assistente fidu di e mani per parechje malatie, è com'è un ingredientu per e nutizie di nutizie, cumprese masks chì capisce perfettamenti è nutriscia a pelle, dà l'elasticità è di reduce a inflamazioni.

Una preciosa maschera facial cù aloe va cumpagnari la pelle cù una multitùdine di vitamini è elementi traccia, postu chì sta pianta perenne cuntene calcium, potassu, fosforu, chlore, cobre, cromu, zincu, e vitamina B, vitamina A, chì hà un effettu benefizièvule nantu à a pelle, vitamini E, C, chì in cumbimazioni aiuta à a guariscenza di a pelle, à u colinu, chì prumove un metabolismu propiu.

Cume una maschera cù aloe?

Per fà una maschera veramente nutritiva di aloe vera, a pianta prima hà da esse preparatu. Perchè u maiò effettu, l'aloe ùn hè micca rilassatu di duie simane. À questu tempu, tutti i nutrizi sò colti in e foglie. À a fine di u piriu, i foglie più freschi sò cut off, lavatu bè sottu à l'acqua corrente è fugliale nantu à a frigorifia per altru dui simani. Tuttu questu tempu in e foglie di a pianta, stimulanti biològichi sò furmati, cù l'aiutu di quale hè pussibule creà a mascara più efficace per una persona cù aloe.

Face mask of Aloe and honey

Maschi simili cù aloe sò universali. Aghjuntanu à fà a ciumi più megliu, a pelle più elastica, è anch'ellu ancu ridere di i coghju. Cusì, bisognu di mischjà una cullizzioni di aloe juice è 2 cullizzioni di u meli. U fruttu resultante hè appiicatu à a faccia per 25 minuti.

Mascara da acne da aloe

Per derroche di l'acne, l'acne è l'altri difetti di a pedicure, hè abbastanza solu per usu d'aloe per rigulari per maskschi speciali da l'acne. Per creà unu di elli, hè bisognu à moltu a foglie di a pianta è mischjà u cunsigliu cun un u biancu d'ova. A u mistu risultatu, pudete ancu aghjuntu un zitellu di limonu. A màscara resultante hè appiicata à a faccia è solu dopu chì u siccà cumpletu hè robba. Grazie à sta prucedura, in pocu tempu, pudete vede cumu i pori cresciute più strette è infezzione.

Maschi da aloe da e riccheti

I dui mascarasi prisintate davanti à l'aiutu à fà luttà contru à i cuddini erani addisignati è impediscenu a so presentazione. Per creà a prima maschera cù aloe per a faccia, avete bisognu à piglià circa 100 grammi d'aloe chì vènsenu è fate cù un litru d'acqua fogera. L'infuzione resultanti hè sottumessu nantu à un focu di focu e foglia durante 5 minuti, da quale hè struitu è ​​guardatu in un locu coolu o fridge. Questa mistura si deve applicà ogni ghjornu à i prublemi di u filu.

Per creà una seconda mascara, avete bisognu à piglià una cullizzioni di u zucchinariu di sta pianta, a crema agria è u stessu quantità a insistenza di San Giovanni. Tuttu chistu ci deve esse curamente mischju è aghjunghjene una cullizzioni di meli à a mistura. A machina acquistata da u ghjocu d'aloe hè appiicata à a faccia per 25 minuti.

Mascara per a pelle seca

Questa mascara hè perfetta per questa moisturizing dry and flaky skin. Per creà una maschera cù l'aloe per a fàccia, hè necessariu di mischjà l'acqua, u zuccaru di aloe, a glicerina è u meli in i pareti. Agghiari lentamente, una cullarina di avena hè aghjuntu à a mistura. A maiurezza hè applicata durante 25 minuti 2 volte à settimana. À u tempu, a pelle hè diventata fugliale è rejuvenate.

In più di màsculi cù aloe, pudete aduprà solu u zucu di sta pianta. Ellu alimenterà a pelle è influenze positivamenti a so cundizione. Per sta matina è a sera, pudete piglià una foglia di una pianta, da un latu di sti piàcenu à a pelle è fate a fàccia in u mità. Questa prucedura serà assai utile è hà migliurà quasi ogni pelle.