Mùsica di viti cun i mani proprii

U primu mobili di viti per a migliuranza di casa hà da esse utilizatu da i artighjani di a Roma Antica. Per un bellu tempu, i prudutti di e vignetu sò stati cunsigliati cum'è plebeu, ma prestu è ricche dinamicità apprezzati i soffili suciuti è duvuti, piumini, banche di e maniche. À u stessu tempu, tutti vogliu fà a so casa bella è originale. Hè improbable chì vi pudete sorprenderà chì qualchissia cù un mobili massivu di un arbre caru, avete bisognu di un accordu diverse à l'arrangementu di a casa.

L'altru mobuli hè una solu solu solu à creà un interdeurante di l'interni, cum'è qualchì estereotipu generale nantu à a braid com'è un attributu di casa di paese. In fattu, u mobili di vedere pudete revuziunà u disegnu intruduce, crea una atmosfera di impurtanza, dà una oppurtunità di sentu a calidez di i mani umani (fate prudutti imprese cù l'usu di travagliu manuale).

Chì cercu u mubiglia di viti?

In ogni parte di u mondu ci hè una pianta, i rami è i vignaghjoli chì sò stati usati per tissuti. Algga è fibri sintetici sò ancu utilizati per fà prudutti tessuti. Per l'Europa orientale, u materiale tessili tradiziunali hè ramu di saliculu. A vigna hè recullata, pulita di l'corteza, per migliurà a forza è l'elasticità, i rami sò trattati cun vaporizazione o una solu solu. Cum'è un materiale per teila mobili cù bambù, sufettu.

Mùsica di viti cun i mani proprii

I maestri di i schezii sò cercati tecnichi novi è e corsi più economichi per tissuti. Hè sopratuttu populari hè u vechju di u mobili di ghjurnale. In questu articulu, avemu a circari d'uttene u mobili di vedere cù i vostri mani.

Istruzzioni step-passanu: "Cumu pudè furnisce u muru di viti cun e vostre propriu mani?"

A manera più faciule per fà una bella sediera di vini hè a decoupage d'una catedra di plastica convenzone.

  1. Per u disignu di a catedra, avemu bisognu di cartuni è di ghjurnali, da quale avete bisognu di furmà i tubi di u stessu diàmitru (pudete aduprà un lapis).
  2. Portonu u cartone sottu a catedra è tagliate, formanu u "bottom" di a catedra.
  3. Guariscenu i tubi di ghjurnale à a cartulina, cum'è in a photo.
  4. Aghjustate i racks up.
  5. Plait una fila di quattru tubi.
  6. Hè cumu si deve esse pruvucatu.
  7. Dui tubi extra sò oculti in e dui tatui più sò dui fila.
  8. Dopu a quinta fila, pudete tene di dui tubi à u stessu tempu.
  9. Dopu parechje filadi di dui tubi di trimmings torna "corda"
  10. Ci hè à u sede. Avà lasciate e rachjare di latte è avemu da cura di u sediu stessu - intricatu cù un tubu.
  11. In ogni fila quinta rimandemu u tubu travaglutu in direcia, è à a manca cù a riserva aghjunghje un novu. Cusì, avemu avè ravageti side.
  12. Avà scantatu i costi di u left à a diritta cun una "stringa".
  13. Tails da u sediu sò sicreti in u so spinu hè cupartu cun mantellu di novi tubi.
  14. Dopu diverse fila separatamente, avemu principiatu à tumbà un sustegnu à tutta a sedia.
  15. Per ristallu u brazrest, piglià dui schizzi in ghjiru. Allora puderebbe sfughjarà unu di elli per ùn esce micca a vista.
  16. Per fà u so tissutu viria neater è era più veloce, pudete sculpite diverse fila à volta.
  17. Arrivatu in i reppu, avà da travaglià cù u spinu di a sedia. Partite à manca, è tagliate l'excevule. E l'estremità sò pegati à u spinu.
  18. In parte, avete aduprà a larghezza di a spalle.
  19. À l'armrest, aghjunghje dui ciacchi fasciati. Scacciate in un cercolu, curvendu u tubu di travagliu ghjustu sottu u primu postu di diritta.
  20. Hè bisogna com'è questu. I fini si sò chjusi è affettati.
  21. In seguitu, avete bisognu à cupèrce i archi di i reppu i rinfriscanti. Scaricate a parti suprema finu à chì e mancu più bassu è postu superiore ùn cunvergenu. Dienghjamu i cingi, tagliaranu e cummerciu eccessi.
  22. Questu hè a càttara avemu da un catedra plastica convenitu.
  23. Ora l'avemu pittatu cù tacchine, è dopu avemu copre cù vernice. Per fà a risturazione di vimine da i ghjurnali di u mobili hè simplicità, grazia à a cunsiderazione di un materiale è simplicità di una tecnica di tissitura.