Principiu di i costumi più gustoso in i Olimpichi

A ceremma di inaugurazione hè unu di i mumenti più espectaculares di ogni Olimpica, perchè u cumandu di i squadre nazziunali selezziunà cù particular cura di i costumi induve l'atleti passanu à u stadiu in l'equipa naziunale.

In ogni casu, spessu chì u sviluppu di costumi hè fatta da e persone chì cambiani cambiamenti u gustu è sensu di stile. Avemu riguardu à i vostri vistimenti terribili di l'Olimpiadi à Rio.

1. Pulonia

E tranzimi lustrii di culori in combinazione cù u stili libbirtà di faldes-maxi - l'idea hè micca male, ma hè più piace à una volta di vacanze.

2. Cayman Islands

Sembra chì l'isulani ùn anu micca vinutu à a cumpetizione principale di a so carriera sportiva, ma oreille à u baru per bevi cerveza.

3. Suécia

Questi facenu bè raviatu per esce da quì, solu mi pareanu più à i regulatori di a pulizie, è a donna in u blu paria esce da a fantastica saga di "Star Wars".

4. Croazia

L'atleti croata sò assai interessanti, solu i so chjappi parveni più com'è un chessboard.

5. Germania

Ssu ghjuvelli è di gussibule, coperto cù mantelli brillanti di cutteri indeterminati, ricordi più di vestiti - s'assumiglia à i poviri stu studienti in vistiti di e roba di seconda mano.

6. Norvegia

Oh, à l'ochji riri! I reggiunanti passavanu qualcosa cù u culore.

7. Tuvalu

L'abitanti di questa nica nica nica in u Pacificu pare chì anu dicisu di cumpensà pè u so numeri chicchi è u stranicu cù costumi super-luminosi. Eppo, vintu fora.

8. Tonga

In u principiu di "u disfuncu più originali - a so assenza" ghjunsenu vicinu Tuvalu - u equipaggiu nazionale di Tonga, esposta da a cintina di u so cumpagnariu standard è per l'effettu, trà a strada, un magnificu torsu, oliu.