Prughjettu di u Pregnant in casa

Ogni uguale di u sessu fairu chì passioni sònniu di divintà una matri o, à u contru, si trattassi contru l'iniziu di a gravidanza, vole à sapè d'esse cume u babbu, a prumessa. Hè pussibule definisce se un cuncepimentu hè statu fattu in molti viaghji.

Cusì, u mètudu più simplice è più affidatu hè di andà à un duttore è piglià un test di sangue à u livellu di l'hCG. À u listessu tempu, micca tutte e donne anu l'oppurtunità di visitari immediatamenti a cunsultazione di e donne, perchè e maiò expectante anu da pensà à quantu pudete stabilisce un alloghju in casa, cù prucessu o senza una prova.

Pruvate a prima opzione ùn hè micca difficiule: aghju passà à a farmazia più vicinu è cumprà una strapcia di teste especial o un discu digitale chì determina u livellu di hCG in una parte d'urine. Intantu, ci sò pruvisioni di stu prughjettu chì eranu in casa. Cundizioni sò sempri i nostri averi. Per traspurtalli, ùn ci hè micca esse dispunìbule di strumenti spiciali, postu chì tutti i strumenti sò prisenti in ogni casa.

Cume una prova di gravidanza senza abbandunà a casa?

Ci hè parechje manere di fà una prova di gravidanza in casa senza usu di dispusitivu specialisimu, à dì:

  1. Measurement temperature basal. Stu metudu hè dispunibiliutu solu per quelli mutandine è donne chì eranu priparati pè l'iniziu di a gravidanza per un pezzu. In questu casu, a temperatura basal hè misurata ogni ghjornu per parechji mesi. Sì, accuminciannu di u primu ghjornu dopu à u tardiu di a menstruazione, a temperatura basale ùn sia micca sottu à 37 gradi di Celsius, hè prubabile chì u ghjattu ha fattu. A fiducia di u gravidenza determinanti da stu metu hè 70-80%.
  2. Iodineancu esse usatu per determinar si un cuncepimentu hè statu fattu . Per fà questu, una parte di l'urina di a ghjurnata d'una donna sò deve esse posta in un cuncorsu chinu, è poi alligalli una gota d'iodu in questu. Se u sustegnu disolviu, a gravidanza ùn hè micca cunfirmata, ma si una gota d'iodine si flutterà nantu à a superficia di uulogine, pudete esse espertu un primu aghjuntu. A fiducia di stu metudu ùn hè micca più di u 60%.
  3. Una altra versione di u teste cù iodine s'assumiglia à testi moderni. Per verificà u nivellu di hCG in l'urina in questu modu, hè bisognu di parechji sicondi per abbandunà a strapella di u papatu ordinariu in u urine di a ghjurnata di una donna chì suspeva l'iniziu di a gravidenza, è da oghje 1-2 ochi di iodu. Sì i strisci volte l'azzurri, prubabile, cuncepimentu ùn si hè micca occultatu. Se l'indicatore ponenu viole o viola, pudete parlà micca di a probabilità grandi di l'iniziu di u pezzu d'aspettazione di u zitellu. Comu in u casu anticu, a fiducia di stu metuimu ùn hè più di u 60%.

  4. Per stabilisce u gravidenza, pudete puru verificà a reazione di urinare di una donna per entra in u soda di furmazione. Sì aghjunte una cullizzioni di u pruduttu à a parte di a matina di l'urina di una futura matri, si sparghje. Sì a soda accumincia a sullofaraghju, in questa crescenza menstruale, ùn hè micca cuncepimentu. Stu metudu ùn hè micca particularmente precisu - a so fiducia hè di circa 50-60%.
  5. U metu seguente hè stata usata bellu aspessu di i nostri almini, però, per stabilisce l'embarassu, hè ineffettu - a so fiducia hè solu un 30%. Allora, in questu casu, una parte di l'urina di una donna chì dubtava d'esse una mamma, hè stata rapida in un cuntainer di ferru, è poi hà versatu in cristara. Quandu a cunferma di a gravidenza dopu à stallà a orina, devia furmà u precipitatu viulente di foglie bianchi. Intantu, a stessa situazione hè osservata in parechje altri stati chì ùn anu nunda di fà cù l'expectativa di u zitellu, per quessa pocu sensu di usà stu modu.

Di sicuru, annantu à i risultati di tali prucessi, in casu di non-occurrence di altre menstruazione, hè necessariu di cunsultà un duttore. Ùn ignurà stu statu, perch'ellu pò esse tistimunziatu micca solu di a cuncetzioni successu, ma ancu per u sviluppu di malati severi.