Pruning d'ochji di uva

Siccome chì l'arbureti di giarella sò assai photofilici, dumandinu una poda regula. Una funzione di questa arbustea hè a so branching attiva, chì nantu à a staghjone di l'estiu facianu un fucilu biancu cusì bonu.

Tempi di podaruga uva in u vaghjimu

In u muvimentu, quandu u sole sona è a neve accumincia a trasiri, u sapuru attivu di u sapu in u ramu di bocca spina . Ùn si pò micca vistu da l'ochju, è per quessa hè faciule per esse missi u tempu quandu hè necessariu di rializà a poda. Hè per quessa chì i loridori viventi hà tagliatu i so arbuli in u periudu di u ghjornu, per piacè di fà altre travagliu in a primavera è eseguite senza fughje.

U timing of autumn trimming of uva spina varia in u spaziu di creazione, ma in ogni casu finisci in a fini d'ottobre. Sì averebbe trimendu l'arburetti à a fini di l'estiu o l'urdinamentu ghjunghje, quandu e strade sò sempre ghjornu aggrancati, attivate l'aumentu, chì si congelate in l'invernu è devendrà l'arbulu.

Regoli di poderiate di gusannerare in u vaghjimu

A prigione sanitarie di questa arbustea havi propriu caratteristiche. Per principià, hè necessariu di cutà tutti i currutti neguziati direttamente sopra à u terrenu - ùn devi micca sensu di elli, ma ponu interferiscenu cù l'accessu di a luce. Ma ùn avete bisognu di cutà, più di un terzu di l'arbulu - altrimenti pò esse dimagghiate ancu è fugliale in l'invernu.

Dopu à questu, hè bisognu di inizià u crescente ghjovanu, chì era furmatu durante l'estate. Sì i prugrammi di crescenu anu un apitzu débilu, sò troppu fino è ùn anu micca signi di lignificazione, ùn anu micca surveghjanu l'inviu, è in a primavera, diventeranu un impunenti di i raghji di u sole.

Seczioni, in particulari si avianu un gran diàmitru, devendelani u trattu cù un colmenu di u giardinu, altrimente l'infezione pò intrenu in i mercati. Prima di fà a poda di uva in u vaghjimu, avete da esse sicura chì tutti l'arnesi chì sò stati usati per i piante hè in bagnu. Dopu tuttu, si prima chì anu stati scunciati di scupreru e altri pratiche, a diffusion di e malatie di i vegetali esistenu.

Quandu si sparghje lasciuti esqueletichi inutilevuli è e rieti ghjovani, unu deve circundà quelli rimanni chì crescenu à mezu à l'arbulu, è ci sò assai di elli da u principiu di u vaghjimu. Intraperu cù a penetrazione di a luz di u sole è pigliate nutrienti da baga. Sì ùn ùn sguassate micca, a bacca finisci è finisci d 'avè una presentazione. Una gran perdida di nutrienti affetta u gustu di uva spina.

Dopu tagliatu, tuttu u basuru hè struitu per impedisce l'agenti causattivi di e malatie chì sò prisenti nantu à l'antichi rami da entra à u locu.