Sony saccheghja u praticanu Furciolu per u scandalu cù Kesha

I difendenti di u cantante Keshi, chì accusò à u so pruduttore di viulenza sessuale è una tendenza à piglià droghe, ma chì hà persu u casu in tribunale, spiranza chì a carriera di u Patre Luke fate finale. Cum'ellu divintò cunnisciutu, i patroni di Sony anu a paura di rinunzià completamente a reputazione di u giant di registrazione è anu da pudè esse u contractu cù l'impiigatu senza scrupulous.

A sustegnu di i culleghi

U fattu chì tali cantanti comu Lady Gaga, Adele, Taylor Swift s'arrizzò per prutege a Kesha, hà fattu un rollu pivotali in a decisione di Sony, l'insideru dicia. Malgradu à l'autorità in u mondu di mostra di a cummerciale, l'affari ùn hà micca pussutu micca permettà à l'artisti stella (sottu e volta di quale millioni di fanati sò stati) per esse stampati per esse eliminati da a situazione.

Leghje ancu

Missa rienti

Inoltre, sottu à l'uffiziu cintrali di Sony ùn impedite micca attivà l'attivisti, cumminciate e azzione in supportu di Keshi.

A strata, mentri Lukasz Gottwald è a gestione di Sony Music ùn ponu micca a cummentari annantu à a infurmazione chì hè statu apparsu. U so cuntrattu cù a cumpagnie di musica chì hà concluitu in u 2011, a data d'expirazione caducarà in un annu.