Tatuaggio Infinita

Malgradu a varietà di l'imaginesi cumplicati è ancu voluminosas pè u dibinnimentu permanente nantu à u corpu, più o più persone prefere simule è cunciziu simule. Per esempiu, u signu infinitu hà una enormi pupularità, chì rapprisenta un numaru 90 rotate da 90 gradi. Poni esse cumplettu in ogni parte di u corpu, cù cù altre scrive, fattu monocromo o eseguitu in cor. Variations depende di u significatu chì hè incubatu in l'imagine, è e preferenze persunale di u so patronu, a filusufìa di vita.

Quale simule di u tattoo per l'infinitu?

Pudete risponde à sta quistione si studia a storia di u simbulu in quistione è a teoria di u so urìgine pocu. Sicondu una versione, u signu di l'ochju turnatu hè stata prima in l'anticu Tibet, hè stata scuperta per l'arti roccia. Allora l'infinitu era simbuliggiatu da Uroboros - una serpente o un dragone, pruvatu d'assutenu. Riciviu a cuda, ma creò in istante, è ogni zitellu era più longu. Questu proghjettu riflessu l'idea di l'eternità è a ciclicità, perchè Uroboros hè spessu illustrated in the form of a circle, non una figura ottanta.

A seconda teoria di l'urìgie di u simbulu hè a unificazione di i principii masculi è femini in a filusufìa indiana. Quì u sinfalu di l'infinitu cunsistenti di 2 cilugii, una di a quale hè diretta in u dizziunariu, è u sicondu - contru à questu. Questu significa una unione armonosa è l'eternità di u prucessu di cunfurminà a energia solar (maschile) è lunar (femminile).

Una altra versione più affidàbbili di l'intruduzione di u simbulu chjamatu riferisce à a matematica. Per a prima volta u signu hè stata utilizata da un inglesi chjamatu Valais. In u 17u seculu, studiau quantità infinita, è in u so trattatu scienticu "In secumenti cunichi" u matimaticu hà designatu com'è una figura ottu rotate da 90 gradi. Vallis, sfurtunatamenti, ùn spiega micca l'scelta di stu simbulu particular. Ci sò suggerimenti chì u scientistu decide di utilizà u signu in quistione cum'è interpretazione di u registru di u numeru 1000 in numeri romain (cɔ ou c | ɔ) o l'ultima lettera di l'alfabeto grecu (ω). Pocu dopu, Euler proposò una altra versione di u simbulu di l'infinitu, "aperta", simile à a S-lettere di 90 gradi in rifletteru speculare.

Cusì, u signu rappreżentatu pò parlà di seguenti:

Certi piacè pusonu u significatu oppostu in questu simbulu, cunziddiamenti un ricurdatu chì tuttu u mondu hè finitu, cumprendi a vita umana, cusì avete bisognu à apprezzà ogni minuti di a vostra esistenza, ùn perdi u tempu.

U significatu di u tatuu hè u signu di l'infinitu nantu à u ditta

U simbulu rapprisintatu hè spessu cumplicatu di l'amanti nantu à u dittu d'arancia cum'è un paru di tatuaggi . In questu casu, u signu di l'infinitu significa u putere è l'eternità di i sensi. Spessu aduprate invece di anzi di castagneto.

I ragghioli apparenza à appiicà sta tinta di petra grandi à u cantu di u ditta. Tandu un tatuatu hè assai pulitu, suetadore, mentre chì mantene in u stessu significatu prufunnu per u so propiu.

Tattoo signu infinitu nantu à u pulgitu è ​​altre parte di u corpu

U simbulu descrizzione hè universale, pò esse stuffed in ogni parte di a pelle, è questu appruduciu è esteticu. A figura ottanta ottu hè beni cumminatu cù parechji elementi supplementari, per esempiu:

Great looks great and wide tattoo infinity on the leg, made in various colors.