Temari - master class

Un fattu interessante: a "bola di a principessa" (è questu hè chì u "temari" hè traduzzione da a lingua giappunisa) hè a invenzione di e ghjuvani città chinesa chì eranu cusì poviri chì ùn puderanu micca permessu di tirallu robe. In più di quattru centu anni avè amparatu à fà u pezzu in boli di i zitelli. Pocu dopu, i pilcheti di Temari èranu in Giappone, èranu interessate à sapè. In ogni modu, l'aristucratici ùn puderanu micca ghjucà cù rag raggi, perchè cuminciaru à dicurà cù filamenti di serra custanti.

À u tempu, u broddu di i pezzi Temari hà diventatu una forma d'arte. Era una bona idea di dà bundai japonaise à i populu resu rispettu è e donne chì, quandu si maritonu, anu obligatu à piglià un souvenir da a casa di i genitori cum'è amuleto o un talismanu. Dighjà in u XIX seculu, u filu di sita dispostu à i poviri. Cusì, i ponte di u Temari, fatti da elli, si sò stati riturnati in una tradizioni famigliali di u Giappone, chì i sicreti stanu manteni finu à questu ghjornu.

Oghje, tutti i labillizati pudendu amparà à fà temari, perchè a tecnica di brodite di pilami ùn hè micca più un segretu. È chì a mancanza è a curazione di u prucessu ùn site micca ghjustu! Grazie à u master-classificatu à u mumentu tutale, avete imparale à fà temari cù tecniche elementari di u brocca.

Avemu bisognu:

  1. Scrivite u bulu di filatu in parechje strata per ch'ellu ùn hè micca visu in i filamenti. Dopu avè amicatu u fini di u filu, avete u Temari cù una strata di filamenti finti di colori brillanti.
  2. Avà, in ogni locu in u Piu ballu cù una striscia di carta. Scrivitevi cù a bola per determinà a circunferenza. Piuma a striscia à a mette, puderete stabilisce a seconda "pole" di u ballu. A stu puntu, pin in u sicondu pin. In modu simili, utilizendu
  3. Allora, utilizendu un filu d'oru, dividinu u ballu in ottu settori chì culliganu in i dui posti. Fix thread "meridiani" thread - "equator". E pins stanu vicinu à i "polis".
  4. In seguente, u filu di un altru culore (in u nostru casu blu) cuntattenu i punti di intersezzione di i meridiani è l'equatori cù pinnate.
  5. Trascendu un pinu, ripetì a manipulazione chjamata in u paràgrafu previ, cù un filu giallu.
  6. Move pinnate è cambiassi u culore di u filu, pudete frasi un pocu di settori più.
  7. A basa di u ballu hè prestu. Ora pudete cumenciu a decorazione. Patrucini ponnu esse qualcuno. A cosa principal hè di osservà a simetria. Questu hè micca micca solu à a forma, ma ancu u culore di i filamenti. Dopu a finalizazione di u travagliu, accurately fixate u filu di travagliu cù un filu, ammucciendu u ballu drentu.

Eccu un pezzu di arti chì pudete piglià!

Li bundici di Temari pò esse usatu no solu com'è un souvenir decorateur. Soluzioni di designe mudernu ùn anu micca escludutu a possibbiltà di decoru l'interni cù sti elementi magnifiche. U vostru zitellu ùn hà micca bisognu à ghjucà una bola bella è inusual. A strada, a talla di u ballu hè un valore relattivu. Se tenete assai tempu è desideriu, pudete assicurà un artighjanatu di grande dimensione.

Fascinante cù a geometria intricata di u brodite, i belli di temari ùn abbandunarà micca quellu chì hà indifferenti! È sì garantitu à sente à u vostru indirizzu l'oceanu di cumplimenti, perchè a pacienza, l'imaginazione è a perseveranza di questu, senza dubbitu, meritanu.

Un altru tipu di bola japonaise hè fatta da moduli di carta, è questu arti chjamatu Kusudama .