Theodicy - hè u prublema di pruvedimentu rilevanti in u mondu mudernu?

A quistione di a justizzia di e decisioni di Diu hè longu di interessu à i scientistichi è filosofi. Allora la dimucràta apparsu - aducazzioni teologica, chì cercatu di justificà u Signore, peseu l'esistenza di u Malu. Diversi versioni eranu citedità, ogni tipu d'ipotesi sò stati prisuti, ma, finarmenti, i punti nantu à "e" ùn sò micca stabiliti.

Chì hè theodicy?

Ci hè parechje definizzioni di stu cuncettu, i principali dui sò stati. Theodicy hè questu:

  1. Justificazzioni, ghjustizia.
  2. Un cumplicatu di teori spirituali è filosofichi, chì sò dettu di justificà u cumandamentu di u mondu nantu à parte di Diu.

U primu a presentari stu termini era Leibniz in u XVIII sèculu, anche si i materialisti è i Stòdica, i Cristiani è i Buddhi, è i musulmani hà indirizzatu à questa doctrina. Ma solu Leibniz interpreta Evil in theodiciu, cum'è benedizzione per i persone, perchè apri a l'umilità è a vuluntà di sopra à stu malu. U famusu filosufu Kant hà cridutu chì theodicy hè a difesa di a saviezza altissima di Diu da accusatori di a mente umana. L'urìgine deriveghja a so teoria, chì leghje cusì: Diu hà datu a libertazione d'omi, ma l'omu hà abballutu stu donu, chì diventò a fonte di u Malu.

Teatru di Filusufìa

Chì hè theodicy in a filusufìa? Stu nomu avia datu à i travaglii scientificu filosofichi è filosofichi chì pusonu l'aiutu à tutti i costi per justificà u disaccordu entre a fede in u Diu misericurdente è l'esistenza in u mondu di l'injustice. Teodicy à a filusufìa hè:

  1. Libertà à sceglie u vostru modu, vita è spirituale.
  2. A branche di a literatura filusofucica generale, chì hè apparevuta in u 17-18 sèculi.
  3. Teoria filosoficia-religiosa, chì sustinia chì l'esistenza di u male ùn pò micca minàri a fede in Diu.

Théoducu in Ortodoxu

Théodicu in a Cristianità hà acquistatu i funzioni di l'insignamentu, chì prova a logica di u Novu Testamentu. A quistione: "Perchè u malu succèdevi in ​​u nome di Diu?" San Augustinu rispose cusì: "U malvitu vene da l'scelta di una persona quandu rinunce u bonu". È San Antonio era sicuru chì a persona facenu un scelta in a direzzione di u male, si succorsi à e tentazioni di dimònii, perchè ùn hè micca a culpa di Diu. Dunque, dumandendu: "Quali punisci per i peccati?", Arricavammi a risposta: l'omu stessu, per a sughjura male.

In u Cristianesimu parechji postulati di a pruduzzioni sputichi:

  1. A religioni ùn romanticise u male;
  2. A persona vive in un mondu cadutu, cusì u malu diventò parti di a so sperienza;
  3. U veru o diu hè quellu chì u ordine sovereign adore, è à ellu - i cunfissori. È a so vulintà hè digià a vulintà di Diu stessu.

Diu è omu - u prublema di theodicy

U prublema di putenza ùn si sò formulate micca per un annu da diverse scientists è filosofi, allonu e so postulate. I più famusi sò:

Chì ghjè u prublemu di theodicy? A so essenza hè cumu cuntattà a presenza in u mondu di u malu cù u pirdunu chì Diu prupete? Perchè u Signore permette a morte di i zitelli è i pò micca innocenti? Perchè vene suicidiu un piccatu mortale ? I posti eranu diffirenti, ma a so essenza corse à risposti:

  1. Ddiu allodi tutti i testi da forza.
  2. Suicidio hè l'interruzzione di a vita in contru à a vulintà di u Signore, hè à Quellu per decide quantu à quale hà vende in stu mondu.

Théodicimentu in u mondu mudernu

Li filòsofi cerconu a justificazione di Diu durante seculi, ma hè u prublema di theodicy in u mondu mudernu pertinenti? A più cumuni 2 pusizioni:

  1. I midiistichi sò sicuri chì a teodicismu, cunzidintendu a manifestazione di quellu malignu, chì porta u prugressu tecnulugicu è u sviluppu suciale di i persone, hè invulneratu à pressu a sucità à sforzi cumuni in l'affirmazioni di valori impurtanti.
  2. I esoterismici crede chì a teodiccia lògica ùn pò esse micca, perchè a libertà di scelta in ella stessu include a pussibilità di u malu murali, questu hè predeterminatu da quì.