Ughjatu di uva

L'estrattura di sumenti di uva posseddi propietati antioxidanti superiore à tutti l'antioxidanti cunnisciuti. Hè capacitu per prutezzione di a malatia di u cori, u cancer, è anch'ella migliurà a cundizione di i vini è a cundizione generale di u corpu. L'estrattu hè pruduciutu in forma di pillettes, capsule è liquidu.

Propizziu terapèttiche di l'extracte di sumenti di uva

E pussibuli utili di u siliziu di a szillitta di uva include chì hà a capacità di riduce u risicu d'attache è infezzione di caccia, ponu rinfurzà i capilarii fragili è di debili, è anch'ella aumenta u flussu di u sangue, in particulare in l'estremità inferjuri. Hè perchè stu suppliattu hè utilatu durante u trattamentu:

Capsules cun un extracte di semitiche di u granu anu u travagliu di ancu i più chjucchi. Grazie à questu, pò esse migliurà a circulazioni di sangue à l'ochji. Hè utilita cum'è additivu durante u trattamentu di a degenerazione macular di a retina è a cataracti. U usu regula di l'estratti di sumenti di uva aghjusta à migliurà a clarità di a visione.

Inoltre, stu pruduttu terapicuu rinfurzeghja a capacità naturale di u corpu umanu per suppressione l'attività di i radicali liberi, impedisce l'avvelenatu prematuru è pruteghja perfettamente da fatturi ambientali avversi.

Contraindicazioni à l'usu di l'estrattura di sumenti di uva

I Capsule, liquidi è cun pastelli cù u extracte di zinga di uve ùn anu micca effetti effetti latini è reazzione tossica cù u so usu regula ùn sò micca nutati. Ma tali addittivu avà contraindicazione per aduprà. Ùn aduprate micca prima certi tipi di intervencioni cirurgichi, perchè pò aghjunà u risicu di i purgamentu. Inoltre, ùn porta micca u vacche di uva durante u gravidenza. Ma durante stu periodu, pudete appruntà da u so in liquidu qualsiasi pruduttu pruduttu, ùn esiste micca reazzione allergià à questu producte.

Questu estratti interaccettate cù l' anticoagulanti , droghe chì ponenu à u liver, agenti chì reduci u colesterulu, è eterni è supplimenti di avè un effettu similare, perchè prima di usà, avete firmatu di ripiglià tutte e prudutti annate.