12 frutta e verdura più maravigghiati

Benvenuti à u mondu di frutti "straneri", chì culpiscenu a vostra imaginazione è, forsi, sarete fanàticu di una di elli.

Oghje, pochi pezzu si sorprendenu da a banana riali, d'oranges maroccani o di bruselagus. L'omu hè prestatu in tale manera chì ellu devenu esse surprisatu, cusì più spessu nantu à i bursali, ponu esse fruttu è vegetale esotico, chì sò spessu micca esporatu è venduti in quantità limitati. U gustu di tali "dilizii" hè unicu. Benvenuti à u mondu di frutti "straneri", chì culpiscenu a vostra imaginazione è, forsi, sarete fanàticu di una di elli.

1. Durian

In l'Asia suduriintali, ci sò più di 30 varietà di stu fruttu, ma solu un terzu di elli sò cunsiderate comestivi. Durian hè a frutta più controvertita in u nostru pianeta. Per una parte, hà un scatente offisu è vilore, cusì in parechji paesi hè pruibitu per vende in i mercati o purtatu à i lochi pùblici. Invece, quelli chì si scuravanu di tastallu, ghjuranu chì ci hà tastatu megliu è hà tastatu megliu in a so vita. In ogni casu, l'scelta hè u vostru. Ma esse moltu curaziu sè se decide di pruvà à u durianu.

2. Pitaya

Un fruttu pocu di Pitaya hè u fruttu di un cattu, è ancu in a so forma è a cinghule à u bottolu u ricurdeghja di una razza spine. In parechji paesi, Pitaya hè cunnisciutu ancu com'è un fruttu di dragon, una perla di un dragon, o una frasta di frullata. Questu fruttu hè un gustu dolce agradable. Ma prima pruvate, avete da pruvate di disperse di un gran numaru di semen negra in a pulpa di Pità.

3. Yangmei

Un fruttu interessanti di Yangmei si cresce in l'Asia suduriintali, ma a maiò parte pò esse truvata in Cina. Yangmei hè u fruttu di l'arbuli petitsi, chì sò cumunitamenti chjamati arbuli di zucca. In forma, i frutti sò cum'è pallini bundle pimply, chì da quita pò esse presitu per leghe fresivu. U gustu di questu fruttu hè specificu: à tempu dolce è càusticu, perchè fruttu à a pupulazione chinesa yangmei hè micca populari. Hè utilita per parrucchieri i giardini.

4. Lagenaria

I vegetali, chì ripigghiate quasi quasi sempri è ponu cultivà ancu in casa. Ci hè parechje varietà di sta verdura: sferica, cilindrica, allungada, ecc. Una di e varietà più crescente hè a lagenaria, una forma di buttiglia, o una pompa di buttiglia. Da u cunchju di such lagenarii facenu bè fiascoli bè per questi di a famiglia o per decoru, è cume pipa di fumatori. À gustu, lagenaria s'assumiglia à un zucchine o una zucca dolci dolci.

5. Miele luce

Monstera - u fruttu di a pianta omònima, chì cresce principarmenti in Messico è Panamà. In un habitat naturali, a pianta monasteriu trasfurmeghja è si forma fruit. Un avemu cumuni supra u gustu di sta fruttu ùn esiste micca. Per una banda, quelli chì puderanu pruvà, dì chì u gustu s'assumiglia à ananas. Per d 'altra banda, hè paragunatu cù l'effettu di l'acupuncture. Allora, in a vostra vita, avete l'uppurtunità di pruvà à u mostru, ricurdate e pussibuli cunsechi cunsiquenzi.

6. Ravanula negra

Una varietà rara di ravane, chì hè unicu in i so pruprietà è u gustu. U ravanu biancu hè cunnisciutu da i tempi di l'Anticu Eggittu, ma i Rumani purtonu din vegetale à l'Europa. Oghje ghjornu oghje una bundanza di platti da sta verdura in Francia. Havi gustu cum'è un ravizzu pruduttu pocu dulce cun un gustu cremosi.

7. Carambola

A patria di questu fruttu hè cunsideratu à l'Asia Suduesti, induve a caramiglia crece in ogni locu. Carambola hè un "fruttu stellato", chì hà avutu u so nome per questu l'astuta curretta di cinque punta in u cut. Per pruvà sta sucità, sia agrì è dolce. E varietà di variità di carambola sò più spessu usati in salati, mentri a varietà dulce s'assumiglia una mischju di uva, limonu è di mango. Carambola hè una excelentesa fonte di vitamini è minerali, è dinò in calori.

8. Kivanoe

Frutta esotica chì si sviluppa in Africa, California, Cile, Australia è New Zealand. Stu fruttu esòticu hè ancu chjamatu pumu di corsi di l'Africanu, un pepino anticu, un melone cunghju, una anguria. In a so furmazione s'assumiglia un hibridu di melone è cucumber. U gustu di u kiwano hè pocu cumuni. A maiò spessu si ponu utilizà cum'è elementu decorativu, ancu s'ellu hè comestible è pussedi un rich supply of useful vitamins.

9. A manu di u Budda

L'exitu cítricu "U bundeddu" in Cina si chjamava "Fu Shou", in Giappone - "Bushuykon", in Malasia - "Liamau Yari", "Jerek Tangan", "Liamau Lingtang kerat", in Indonesia - "Dhiruk Tangan", in Tailanda - "Som-mu" è in Vietnam "Fat-chte". U so nome hè vinutu da u fruttu per a simplicità cù a forma di a manu. A maiò spessu, u fruttu hè utilizatu com'è una offerta in tempii buddici o cum'è un talismanu in i casi. Alcune varietà di frutta pò esse cunsumata, ma solu cum'è un sanu o cumplementu à i cocktail.

10. Carbone

In altru modu, questu fruttu hè chjamatu tandzhilo jamaicanu è hè cunsideratu una veru perla entre i frutti di a Jamaica. U so fruttu ùn hè micca attrattivu per via di a so apreciabile, ma hè diventata un veru dilicatu per u so gustu, chì ricurdeghja qualcosa di u mezu trà u pompelmo è a mandarina. U carbone sò ricchi di vitamini è fibbra.

11 Noni

Un fruttu chì puderebbenu orgugliosi induve no solamente arricavativi ricchezza, ma ancu u numaru di nomi in i diversi anguli di u pianeta: u Gran Moringa, Mulberry Indone, Ugli útil, Frutta di Cheese, Nona, Nono. Sta fruttu cresce nantu à l'arburi chì si appartenenu à a famiglia di cafè. Sicondu a forma di Noni hè simile à una patata cù i tuberi. U gustu di u fruttu hè assai specifice è s'assumiglia furmagliu moltu. U gustu di Noni hè ancu difficiuli di chjamà piacevule. In u mondu hè apprezzatu per e so proprietà benifichi, chì anu un effettu benèficu à u corpu umanu.

12. Dulce (Palmaria)

Dulce hè una spezia esotica di algae chì spessu pò truvà nantu à e coste di l'Oceanu Pacificu è Atlanticu. In l'apparenza, sti alga s'assumiglia una salata rossa transparente, chì hè più spessu usata per sapore di pratiche. In seccu, u dulce hè sustituitu da i patatti. L'alga ponu esse cunsiderate chì cuntene un gran quantità di proteina in una massa seca. À gustu s'assumiglia fishe dolci dolci.