Allergie nantu à a fàccia - chì fà?

A persona hè tantu dispostu chì tuttu u manca qualchissia per quellu. In l'invernu, vulemu un veru caldu, è in un ghjennaghju di u lugliu di u ghjornu avemu un sognu di neve, ski è coolness. Ma ci hè una volta di l'annu chì ognidisce ogni modu da u sessu è l'età. U nomu di questu tempu hè a primavera. Hè in a primavera chì tuttu u circondu di a vita è fiore cù culori brillanti, u primu ghjovanu pasturevuli coglie verdi, l'aria hè chinu dovutu l'olfattu di capiddi fugliali è di i peccatori d'aiutu. Ancu parechji anziani aghjunti più chjucu in a primavera, è l'anima hè china di gioia è una sedazione d'amore. Ma sta felicità avere l'altra parte di a munita. Cù a primavera, i malati crònii s'agrionunu, è e piante fiasca cuntanu cù elli, in più di frescura è aroma, ancu allergii. È questisce tuttu ciò chì hè pusitivu, divintendu un fabulu veru per a vittima scuntavule. Cosa da fà cù l'apparizione di una allergy in a fàccia è cumu tratta, quì hè u tema di l'articulu di u ghjornu.

Perchè hè cusì?

Perchè l'alergia hè in visu in a primavera? Sì, tuttu hè assai sèmplice, l'allergii hè una malatia crònica, è cun un'indiatura ereditaria. Duverebbe durante parechji anni pudete campà beni è ùn suspettà micca di a so esistenza, finu à chì si ncontranu cù l'allergenu "propiu" - una sustanzia chì provoca una reazione allergique in voi. L'allergii più cumuni sò a polvera di casa, a lana è a piuma, l'alimentariu è a medicina, è dinò di e piante. Eccu l'ultima è diventa u culpulu di i nostri tormenti. Sì avete pò esse librettu di u polu da una prugatura limpia, da lignu è di piume - per sustituverle a robba di lizziuna è culleghju di piume cù materiali artificiali, è "annulsiunamente" l'alimentu hè smariscente solu da a dieta, ùn puderete micca esse da u polu di primavera. Inoltre, duranti u longu l'ochju è u invierno, u corpu hè accustatu à vive in calma riflette, hà persu u so resistenza, è quì hè falatu in una splutazioni fiori senza preparazione. Un colpu doppiu hè acquistatu.

Chì deve fà?

Cosa da fà è cumu tratta una allergie nantu à a faccia, adattamu. Allora, cumu per guariscenu una allergie à a fàccia hè micca improbitu di successu, in l'altri, è ancu di alcuni allergy, in seguitori parleremu di i metudi di primi aiuti è u sughjettu di una prublema aguta.

U primu aiutu in rash d'allergii nantu à a faccia hè a purificazione di a pelle di l'area affissata. Hè stata fatta cù dui o trè cotzii di schullu imbottitatu in u latti à u dulce, kefir, o una diluvia fatta à a crema agria. Allora u visu hè sbucciatu cù un acqua pocu calzu friddu senza sapori o altre prudutti d'higiene è imbottitatu cù una spugna di bianchissima. Nantu à a pelle nuvola, una compressione fresca hè stata appiicata in a forma di una gaze macerata in una decucultura di camomile, sage, calendula o tea tea leaves. Cancia a gasa duveria ogni minutiu, è u tempu tutale di u prucedimentu - 10 minuti. Dopu, sequemu a faccia è fate a foglia cù u fugliu di rossu o patata. Sughjarà a prughjitta è esaminà l'vermiculate è a ciappa. I spulaturi sò ripetuti diversi volte in una ora, è tuttu hè lavatu è l'ultimu tempu hè u siccatu di a fàccia.

Ogni opzione effittiva hè di ricumandà a medicazione. Cci sunnu tovigil, suprastin è diphenhydramine, è l'ungini di l'impurtanza lucali sò ancu dispunibili. Pudete cumprà micca à a farmazia più cercana. Ricordate chì Ùn pudere micca abbianu, perchè avete avvicinatu rapidamenti à elli. Questa hè una altra versione di una ambulanza, è hè cusì.

Ma chì sò l'offerta di fà cù l'allirurgia nantu à a fàccia di u mèdicu. Senza stenni finu à a primavera hè venuta, è a maladie manifestu in tutta a so gloria, per piglià un metu efficau di prevenzione. Andate à un allergistiu, hà stabilitu cù l'aiutu di u tipu è di a dosa di "allora" allergenu, è da pocu tempu abisau u vostru corpu à questu. Per esempiu, ogni molla tesu una rash d'allergii nantu à a vostra parolla per via di u betù fiorente. Puderete prestà appiccicà u fieru è calcule in quantu è in questa dosa per inundà. Dopu un mesi, a dosi ci hè quantu aumentatu. U corpu adatta gradualmenti à questu, è un novu aumentu seguite. Accuratamente, da principiu di sittembri, a vostra immunità serà rinfurzata, è ùn avete micca pensatu di ciò chì facenu cù u prussiminu cale d'allergie à a faccia. Ricurdate micca, nisuna iniziativu, è tuttu fate fine.

Avà hè armatu bè, cum'è sapate ciò chì facenu cù allergii à a pelle di a faccia. Cò di cura è fate bè.