Articuli di moduli triangular

Origami - l'arte antica di creà figurini per u plegu. Fate in a tècnica di origami, pudete sia l'appartementi è i tridimensioni. L'articuli di moduli triangularu sò interessanti. I Moduli sò i stessi elementi chì sò cumposti di picculi pezzi di carta. Allora sti moduli, anu aghjustatu à l'altru, creanu belli figuri tridimensionale. Avemu suggerutu chì avete articuli da i moduli triangularie per i principianti.

Articulation paper: moduli triangulari

Accuminciamu cu creazione di moduli triangular. Una scheda di carta A4 deve esse tagliatu in 16 rectanguli idèntali cù i 53x74 mm. Pique u rectangulu à mezu à a longu di u longu, hè di novu chjucu in mezu à l'anch'elli è affiche. Dopu chì questu, u riuttu di u paper hè alimentatu à a linea di doblegu. Allora u modulu hè vultatu, è in u fondu di u bordu i cantoni sò dritti à u triangulu. Hè fermu solu per fendirle a culata à u fondu di fondu di a cima à u triangulu è di plegà u modulu da a meza. In cunziguenza, ogni modulu hà duie dumande è dui borse, cù quale anu attaccatu à l'altri. In solitu i cantoni di un modulu sò inseriti in i bagnati di l'altru.

Crafts from triangular modules - vase

U vaghjime eleganti vene da 706 bianchi, 150 rosso, 270 lilac è 90 moduli triangulari giaddi. L'Assemblea serà immubiliate da mette i moduli nantu à l'altri.

Allora, bisogna avè bisognu di cullà u vase sicondu u schema hà datu.

  1. A parte di fondu di l'artighjanatu cunsistenti di 18 fila, ognuna di quale hè 48 modulule triangulari in un certu ordini, grazi à quale hè creatu un patrone di diamante. Moduli di una serie sò cunnessi cù i moduli di a strada: dui corsi adiacenti di dui moduli sò inseriti in i bagnati di a terza una. I seguenti dui moduli sò ancheghjiti a stessa manera, è cusì. Dopu chì i fila sò cunnette in un anellu.
  2. Quandu aghjunghjenu e fila, l'articuli hà intricu nantu à l'internu.
  3. Puderete pudete dinari accumincià u collu di u vase. Hà a forma di un cilindru è hè fatta di moduli bianchi in secca à u schema.
  4. U collu di u vase hè cumpostu di 13 fila, induve u primu hè fattu di 24 moduli. À a fine di l'assemblea, sta parte deve esse datu una forma curva. A cima di u collu duverebbe appruvenda in u mo moduli, inseritu i dui ringi di u modulu à i bagnu di l'appressu. U cerclu hè pegatu.
  5. À a fine di u travagliu nantu à a parte più nanzu à u collu di u vase, appricà una cola pocu è pianta cun gentile à u fondu.
Articuli di moduli triangulari: un cignu

U cignu uriginale è di u prunitu hè acquistatu da 500 moduli triangulari di culori diffirenti.

  1. Emprinemu à l'assemblea cuminciannu i primi dui fila. Per questu, i cantoni di dui moduli triangularu sò inseriti in i bagnu di a terza.
  2. Dopu quì, piglià u quintu modulu, avemu avutu cun ughjettu di u sicondu modulu, fiscale l'obtutu da u quintu modulu.
  3. Dopu, ripetì l'azzioni finu à chì in ogni fila ùn deve micca trè 30 moduli. Ceremu in un ring.
  4. E seguenti tri fili sò aghjuntu nantu à a prima di u secondu, solu in ordine sasicatu.
  5. Lentamente è accurzà dinò a piezzu. Sè pare pare à a mug in forma.
  6. Cullonu 6 fila di 30 moduli.
  7. Allora in a basa hà elettu u postu per u capu di u cignu - dui moduli di i 6 fila. À l'abbandunà è à a diritta di elli ci custruemu 12 moduli.
  8. Questu serà a 7esta fila, da quale custruimu l'ali. Tutti i series successivi deve esse scurciatu à 2 moduli.
  9. Ogni algiò avere da avè 12 fila.
  10. A cuda si calculò similari - per cinque chjassi, u primu cunsistenti di cinque moduli.
  11. U cuddinu di u cignu hè immobilatu inseritu dui ringi di un mòdulu in i bagnu di l'altru.
  12. In u cursu di u travagliu, formemu una corbula gràzia.
  13. Inoltri, cullemu dui ceccheri per sustene a figura.
  14. Ci ponu aghjustà tutti elementi di l'articuli di ughjettu di muduli triangulari.