Candelli Bifidumbacterin in ginecologia

I suppositori vaginali Bifidumbacterin in a prutezione giniculiale sò trattati:

Candelli Bifidumbacterin anu ancu usatu in u gravidenza in i femine in rischi per i malati inflamatorii di a vaġina com preparazione prenatal, ancu per u trattamentu di a disbiosi vaginali.

A cumpusizioni di i candileri Bifidumbacterin include Bifidobacterium Bifidobacterium bifidum n ° 791, chì anu un altu gradu d'attività antaggistalizzata contru diversi microorganismi opportunistichi è patogeni. Aghjunghianu à a ristaurazione di u equilibriu di a microflora vagina, stimulanu u metabolismu e aumentanu a resistenza nessiale di l'organizmu.

U utilizazione di suppositori vaginali Bifidumbacterin

Sicondu l'urdinamentu attaccati à a droga, i suppositori vaginali Bifidumbacterin deve esse injected in u vagina duie volte à ghjornu, una cannila. À u stessu tempu, a durazione di a terapia cù sta droga hè di almenu cinque à deci ghjorni.

Per a prevenzione di i cumplicazioni purulent-septici postunatorii, cinque à deci ghjorni prima di l'intervenzione ginekulogica ppjanata o di partenza, una o duie volte à u ghjornu, una vela in a vagina hè prescribed.

Incinta, in casu di violazione di a purità di a secreziunale di a vaġina à u terzu o quartu graduu, a droga hè prescribed for use una volta o duie volte à ghjornu durante cinque à deci ghjorni o più per una vela vagina finu à chì a purità hè restituita in u prima o secunimu sensu è i sintomi sò eliminati.

Dopu à u trattamentu cù antibiotici, Bifidumbacterin hè prescribed un cursu di 10 ghjorni per una vela vagina da una volta o duie volte à u ghjornu. Se ci hè bisognu, allura u trattamentu si ripetuta dopu à trè à quattru misi.

Candelli Bifidumbacterin pò esse sustituitu per caghjude simili di Lactobacterin . Aiomici aiutanu à populallu a vagina cù u bactria riperta.

L'unica contraindicazione per a appuntamentu di sta droga hè a so intoleranza individualla à u paci.