Cumu apre a vince una disputa?

Ogni persona hè una persona è individualità, tutti sò u so puntu di vista nantu à a stessa azzjoni o fattu. Dunque, da u tempu à u tempu trà e persone, ci sò disputi, induve ogni persona si tratta di pruvà chì hè ragiuni. Arcuni scursioni à l'aspettu di l'assurdu, per esempiu, quandu una persona hà digià avutu tutti i so pussibbili possibbili, ma l'avversu ùn hè micca accunsentutu cun ellu. Ma hè qualcosa manera di guadagnà in ogni disputa è cunvince u interlocutore di a vostra ghjustìzia?

Un pocu di storia

Ancu in a Grezia antica, i filòsufi anu cercanu modi per risolviri stu tema. A scienza, chì hà studiatu stu prublema, hè stata chjamata smarica, hà avutu modu di cunvince un avversu in ogni disputa. Tutti i pulitiche è l'altri figghi utilizavanu i servizii di i savori sophisti chì l 'insegenu a ssa scienza.

L 'era muderna

Oghje, a ghjente passate ogni ghjornu in una ghjurnata vicinu à l'urdinatore è obliga per u cumpletu di a cumunione di veru, per micca di svià a disputa Ma tutti i stessi, ci sò esvécizii è disputationse tutti quelli chì si sorgienu, cumu fà, cumu cunvince u vostru avversu di a so rightness? Sicura chì u megliu modu per vincite hè di evità di sta situazione, ma questu ùn hè micca sempre bisognu. Se u vostru dialogu s'hè trasutu una disputa, da esse preparatu pè u fattu chì a vis-à-vis dà una quantità numerosa di argumenti, solu per persuvinta di a so rightness.

Tutticoli Guibi

A megghiu modu di cunvince in ogni disputa hè u metudu di induczione. Prima, dà tutte l'argumenti chì sapete di questu, è puderà esse spressifiche l'opinione propiu è solu dopu chì dà u vostru avversu a parolla. Se ti intarani un altru, un argumentu cumuni pò esse diventatu in una disputa. U metudu di induczione cuntene a vostra prublema, perchè deve refuta ogni argumentu subitu, è micca cumu prucede. Hè ricurdatu ancu per utilizà u reguli di Socrati, chì dice chì avete bisognu di dumandà à una persona qualchi dumanda (inclusi argumenti) à a quale a risposta deve esse "sì" è solu à a dumanda principale. Hè, l'avversu ùn pò micca d'accordu cù u vostru argumentu principali, postu ch'ellu avia accunsentutu cù tutti l'argumenti. Ma se chianci è dicenu qualcosa senza alcuni argumentu, e ddi accussi causeranu solu una prutesta è una aggressioni duppia, in u risultatu, a disputa sarà un veru scandalu.

Se u vostru avversu cumencia à discutiri, dopu à sente un pocu di elli, ma micca più di 3 è sùbitu a refutaghju, postu chì quandu l'interlucutore ti tirava argumenti, saziamentu da questa situazione serà casi impossible. Per avè avè più opportunità per rinfigurà accurately tutti l'argumenti di u vostru contrariu, mette in u so locu.

Hè mpurtanti ricurdà chì a cuscenza di una persona hè chjucculita in modu chì ellu ricorda solu l'argumenti chì si dicenu à u principiu è a fine di a cunversazione. Hè impurtante ancu ciò chì dite ciò chì dite è cumu si stende nantu à questu. Hè impurtante d'impuru utilizà droghei non verbal, cum'è espressioni faciale è gestiti. Per amparà cusì, vedi politichi, cumu si cumportanu in dialogi cun l'altri. Ma sempre ricordu di quantu persone, tante parechji opinioni.

Eppellinu ciò chì hè necessariu per vende a disputa:

  1. Be calm, ùn spiega micca e vostre emozioni, in particulari i negativu.
  2. Argumentu per voi per quessa chì a vostra pusizione hè bona.
  3. Assicuratevi di a vostra diritta à a fine, ùn ti lasci. Se si, almenu durante 1 seconda, dubite vostra pusizione, a disputa hè persa.
  4. Se sapi chì a disputa pronta si adoptarà, hè megliu preparà in anticipu è pensate à l'argumenti.