Cumu castraranu i misgi?

Parechji pruprietarii di i misgi è i misgi sapanu questu prucessu cum'è castration. Agree, hè assai megliu quandu l'animali in a casa ùn spone mobili, muri è ùn briunà micca in notte in a so propria vuci.

Di sicuru, ci sò tali difendenti di l'animali chì dicenu chì a castration hè micca umana in relazione à l'animali. In ogni casu, a quistione risultatu cusì, quantu umana per alimenta l'animali cù cunsiglii hormonal, chì com'è u risultatu sò assai organi internu. Per quessa, a maiò parte di i genitori di i misgi sò dumandatu quantu di castra un cat? In questu articulu, parlarà di cumu fà questu nantu à u vostru propiu.

Cumu per castrate un gattu?

Prima, anu da capisce cù età. Comu regula, u gattu hannu bisogna à 2-3 mesi. Invece in a maiò parte di i CIS un tali operazione hè realizatu da i animali à 8-10 mesi.

Avà u principale! Prima di castrating un gattu in casa, avete bisognu à preparà una tavola liberita è neve cun un pappu oliu è u diaper di sterile. A stanza duvere esse ventilata previamente, in particulare in tempi calde, calda.

Prima di l'operazione, tutti i strumenti sunu sterile in u locu. In anticipu, avete bisogna preparà un bisturi, un fille sterile è un antisepicu per u trattamentu sussurru di a ferita. A causa di sti precautions, avete da reduciru u risicu di cumpetizione.

Allora u ghjornu hè datu una anesthesi generali, chì durarà circa 30 minuti. Allora in l'area di scrotum hè fatta una incisione, da a quali pruvucalli sò stati fora. Kanatiki, chì sò stati fissi, sò attaccati cun filu, postu chì i testiculus sò rimoti da un biscuttimentu. I suturi ùn sò micca necessità cusì, per ciò chì hè faciule per trattà a ferita cun antisepicu.

Dopu fattu successu à castrarà u cat, u scopu più displegenu - a manifestazioni di e cunsiquenzi di l'anesthesi, quandu cessare di funziunari, l'animale soffre più.

Chì ghjè un caregatinu castrado?

Di genere, u periodu posticu in i misgi hè u più difficiule. U gustu di petu, lacoso, lenguante, dèbule è spùtulu. Questu hè tutte e cunsultate di l'anesthesia, chì pò durà parechje più d'oghje, in questu ora l'animali hè megliu ùn mancunu a manera di pudè vede a vita. U tempu di u despertu di l'anesthesia in a maiò parte di i misgi hè di 2-12 ore. Inoltre, in u periodu postnatruccatu, pò esse qualchì pocu riflettu vomitivu 2-3 volte, in quale casu ùn ci hè nunda chì preoccupa, questu hè normale.

A cosa naturali hè chì u scrotum cumincià à inchà in i primi ghjorni dopu a castration. In questu casu, ùn hè micca bisognu di preoccupari, questu hè struitu in trè ghjorni senza rastru. Ricerche per elli sò stati ritardati in una simana, senza nisuna intervenzione. L'animali pò fà cena nantu à u so propiu, questu hè ancu permessu.

Quandu u ghjattu di u carattaru dopu à a castration in u primu ghjornu, hè bisognu di observà cun pietà. Duranti stu piriudu in l'animali, ci pò esse spasme doloroso di a uretra, chì ùn si permettenu micca à u cat in face à a nicissità. Inoltre, ùn pò cumu portabili è pruvà a natari prima di vultà in u bagnu in una chjuca. Per salvà a ghjallina da tanta tortura, hè abbastanza per dà à u ghjattu di manghjà una bola di pane cun ¼ comprimitazione nessone-cumprà, 2-3 volte à u ghjornu, questu hà amparatu l'amarezza di a medicina è ùn averanu micca vomitatu in u futuru. Quandu pudete fà finu à l'urinazione si stabilisce, micca più di 2 ghjorni.

Dopu castration, u ghjattu u bisognu di una dieta sana, senza chì l'alimenta micca necessariu hè stata sappiutu - questu ùn fate micca bè in tuttu. Se un cat casticu cumincià à alimentà attivamente, pò principià a aghjunghje pisu forti, è questu ùn hè micca sempre boni per a salute.