In u calore ciucciate di i gattivi - chì fà?

U prublema di inghjulia di a fossa disturbanu assai non solu da u puntu di vista esteticu. Malataverne, fatigue, sensibuli disgustati in i membri inferjuri - quì hè una lista di quelli sensazioni chì vulete ridivà di quelli chì soffrenu di pene. I casi di l'apparizione di edema sò parechji, è parechji di elli ùn sò micca cusì innanni. Scupremu per questi i petti sudu in u calore, è chì deve esse fattu.

E si i pene si muvianu in l'estiu?

Inghjulazione di i peri in l'estiu hè u risultatu d'accumulazione eccessiva di fluidu in tessuti rotulati. In i ghjorni chjappi prupone di vìviri assai bè ritmi, sudu più freti. In u risultatu, l'equilibriu di u salottu di u corpu hè rotte, i rinu ùn pò micca suluzione cù a so cumpagnia.

In a question di cumu esse, vi cunsigliemu di seguità a quantità è a qualità di u liquid è l'alimentanu cunsumatu:

  1. Ùn hè micca indispensabile di bevande gassate, hè megliu - tedesuli, zuccheri di frutti o compoti, ma senza zuccheru.
  2. Pudete tastà l'acqua acqua limona.
  3. Pruvate d'escludiri l'alimenti salati, affumicate è piccante.

Pani chjucpiati in u toghju in u calore è cù varicesi . I mura di i veture sò dilicatu da l'accionamentu di u calore è da un grande voluminu di liquidu è cumincià à fassi acqua in u spaziu intercellular.

Récordi:

  1. Hè necessariu di furnisce e quelli più freti, siddu si possibbili, alluntanati per suscitarà e so gammi.
  2. Hè bè à piglià a cuntrastalla di aduprà in a mattina è a sera, fendu una cura particulari à i pedi - improvisa a circulazione sanguinale è rinforza i vini.

Quelli chì sò abituati cù calzetti o sandali cù tacchi sali, è di scomatura eccessiva di i pedi cù i scarrichi strette, pò inchinu fermamente duranti un pernu qualchì tempu. E compagnia di i scarpi sò a guaranzia di pezzi sani.

In a categuria di quelli chì sò più propensi per l'apparenza di edema, i persone cun una professione "standing" - perruperisti, vende, i circhigii è altri. Pridene ancu quelli chì anu un travagliu di u "sedentariu".

Hè necessatu bisognu di fà esercizii per i peri, ancu i più semprici. Per esempiu:

  1. Ròttulu da u pinu per i dintorni è u ritornu.
  2. In casa, pudete scopre una rotonda o un pappu solidu cù poni nudi.

Anu bisognu di pruvà à caminari più.

Cosa da fà, cù l'aiutu di rimedii folkiali, se i pene si inflamava in l'estiu?

Parechji sò interessate à qualchissia rimedii tradiziunali inveci per a cugliera in l'estiu. L'estiu hè un tempu riccu. Questa stagione, per aiutà à riddà di l'excedente fluidu chì provoca ecezioni, aiutà à i diuriti naturali, cum'è:

Beni aiutatu raghji cù diverse cumpusizioni:

Hè impurtante chì ùn sò micca contraindications à queste o à altre modu.

Pudete fà un maschile à pedace cù fette di ghiacci fugliale di decucchè.

Un'altra manera famosa hè strufinata u locu d'edema cù infuzzioni di l'agliu.