Pudemu cantadori in tempore nuvu?

I termini di vacanze nantu à a spiaggia ùn sò micca sempre cunnessu cù u periodu chì u soli ùn si stalla nuvuli sottu e nuvuli. Questu hè particularmente cusì per i paesi asiatichi cù i so longa stagioni chiochi. Per quessa, assai viaghji di viaghji sò spessu interessate da se pò fà sunbathe in tempore nuvole, è cumu aumentà a sensibiliità di l'epidermisa per difuse a radiazione solaria. Dopu tuttu, dopu un restu vo vulete micca micca solu impresione brillanti, ma ancu una bella biera da cicculata.

Pudemu sunbathe in i nuvole è u clima nuvole?

Spending time under the indirect rays of the sun hè permessa è ancu raccolta da i dermatologi. Staying on the beach in tempesta nuvola, hè più faciule per cuntrullà u bronzu resultanti. L'absenza di u sole di u luntanu furnisce una liberazione modosa di a melanina è a furmazione graduali di pigmentu, chì hè più siculu per a salute di a pelle.

Semplistisce se pudete sunbathe sottu à i nuvole, hè impurtante ùn micca di scurdà di e precautions necessarii. In tempu nuvellu, hè facilite perde a vigilanza è cresce u risicu di creme l'epidermisa, a so irritazione è a sussegera scatula. Ultraviolet hè riflessu da a superficia di a sorra è di l'acqua quasi cum'è un ispilatu, perchè deve definiscemente aduprate mezzi adattati cù un filtre di u filtru. Per appliuzzà ci vole à spessu prumove, invechje di a purezza di u celu, 1 volta in 1,5 a 2 oghji, ogni volta per aghjurnà a capa di prudutti cosmichi immediatamenti dopu à pazzu.

Vulete suluzione in clima nuvellu?

Ci hè un cunceceptionu chì in a presenza di i nubi di sunburn ùn ùn si hè micca nantu à a pelle. In fatti, u capu di i nuvuli hè un tipu di difusore di luci, cum'è in un studiu di foto. Quandu nuvole, a superficia di a terra è l'acqua righjunghji circa u 75-80% di ogni radiavisione ultraviolette, cunzistenti di 2 tipi di energia:

  1. Uva raggiunu i capelli prufessi di a pelle. Stu tipu d'ultraviolet hè rispunsevule di photojournalismu, a perdita di l'elasticità è l'elasticità di u labirintu, a furmazione di spazzivi di pigmentu, peccati, craci è arruganti nantu à l'epidermisa. U nivellu di a radiazione UVA hè in modu indipendenti di e cundizioni climatichi.
  2. U UVB - raggiuni righjunghjini i strati di a superficia di a pelle. Sò necessarii per u sviluppu di vitamina D, l'attivazione di e funzioni protettiva di l'epidermisa è u rinforzu di l'immunità locale. A quantità di a radiazioni UVB minimizeghja, s'ellu hè stata nuvola.

Ùn ci sia micca dubbitate se hè pussìbule di sunbathe in tempore nuvellu, stendu nantu à a spiaggia in cundizioni similari cuntribuisce à una pigmentazione bassina, bella è bella. A causa di a diffusione di u sole di u focu direttu, u tannicata passa com'è uniforme è pulitu chì era pussibule, u tonu di a pelle à e diverse parti di u corpu serà u stessu.

Truvate se pudete tene, se u soli ghjè sottu à i nuvuli, ùn abbiate micca e regule simplici di salvezza. U tempu ottimisimu per u passatempi nantu à a spiaggia in qualchi, anche nuvole, u clima - à 9-10 ore à a mane dopu à a sera, da 17h00. Duranti questi periodi, l'attività di u soli hè ridutta, cum'è l'quantità di un tipu perchinu di radiate ultraviolet, UVA.

Hè a pelle assai brillanti in tempore nuvellu?

Comu sapete, hè più difficiule per blondes per cumprà un curu chocolatu o bronzu in l'epiderme, chì cusì credi immediatamenti dopu esse sottu a luz di u sole. Quandu a spiaghja hè nuvola, u tannicata cadinu più lenta è uniformu, chì reduce u risicu di svinzione . Per quessa, u pruprietariu di una epidermisa lenta hè spécialement recomana di preferisce un riposu in tempu nuvellu per una sughma cù a radiazione solidi raghjunata.

Hè nutata chì e ludi è e donne di pilu hè cunsideratu più propensu à u cane di a pelle . Cusì, anu bisognu à pagà un attesu maiò à a prutezzione di l'epidermisa.