Ranunculiu: pianta è cura

A rose Ranunculus (una floricula hè ancu chjamata cursa d'asiatica) hè da u livanti. Vi veni à noi di Turchia, prima puderia sia trottu cum'è un tulipanu. Dopu à sta fossa era sminticatu è oghje hè novu diventanu cumuni entre ghjurnitori.

U Ranunculus biancu è rosa hè spessu usatu peri bouquets, perchè ùn pare micca peggiu di una rosula. I fiori di Gustoma si trovanu assai o peonii o rosi, è una varietà di culura vi permette di crià no solu prudutti chic, ma ancu altri ghjesu di fiore in giardini.

Cumu puderà plantà un Ranunculiu?

Plantamentu di un Ranunculiu ùn hè micca un prucessu complicatu, ma hà e so propri caratteristiche. Pudete principià u travagliu quandu u pianu calda. U piriodu più adattatu hè di meziornu d'aprili à iniziu di maghju. Demu cunziddi li reguli basi di furzà a panicle:

  1. Prima di cultivà Ranunculus, ci vole à mancià i noduli per parechje ghjorni in un stimulante di creazione.
  2. Plantate a pianta megliu in una pusizioni soleilada o in parighjinu. U tarritoriu deve esse fertili cù un bon scupertu. In terra, hè cunsigliu per aghjunghje un compostu putenti è turfà.
  3. Praticà cù un "beccu". A prufundità di a pianta ùn deve esse micca 7 cm, è a distanza trà i nòguli hè 15 cm.
  4. Se ci hè una minaccia di fretti, u pattu ha d'esse coperto, quella ghjunta in u dicèsimu ghjornu dopu à u disembarzzu, puderete vede i primi rimjiet.
  5. Per u mudellu di ripruduzione, i primi fiori sò abbandunati. I Seeds di Ranunculus sò stati in caseddi trà u fini di farraghju è l'iniziu di marzu. I Boxes furanu un pocu di terra simplici è solda. Prima di sbarcà u Ranunculiu, u pianu pò esse stimatu prima.
  6. I cuncipiti sò sprinkled cù a terra. L'acqui si hè realizatu solu cù l'aiutu di un spruzzu cù l'acqua. Dopu quessa, i casamenti sò cupbi di vetru è pusendu nantu à un ligne pianu di finestra. Ogni ghjornu hè necessariu desprezzà u vetru è vienticà i culturi.
  7. I primi rimichi addiventanu in una è di metu à duie simane. Quandu sò forti, ponu sceglie quandu u vetru è posanu a fiore in un locu luminosu. Effittivu assai bonu nantu à u filu di luminisione supplementu. Per verificà chì ùn sò micca strittu, a temperature deve esse à 20 ° C.
  8. In principiu di maghju, riceverete 10 culle di quantità chì si ponu plantate in un invernu. A pianta spruce sò fatti à una distanza di 10-15 cm l'una di l'altru. I cundizioni ideali sò l'absenza di u sole forte o l'ombrezza eccessiva, a fretu o soprappore. Duranti a staghjunali e piantinu ghjovani formate un nòdulu cumpletu.

Plantendu è cura pè Ranunculiu: cunsiglii per giardini

I pianti vegetali ponu esse in a penumbra, ma evite e lugares umiti. U cultivo in a penumbruna hà i so vantaghji: per quessa, hè pussibule alcuna persunalizazione longu di u culore è a durazione di a fioritura.

Plantamentu è cura di u Ranunculiu impone l'usu di fertilizzanti. À l'urganisazione di u sembra, aghjunghje compostu à u tarrenu. Ma per u furzà fora, hè megliu utilizà l'addevu minerale. Bé, siddu l'alimentazione cuntene assai putassiu (40-50 g per metru quadru di terra). À l'estiu, prima di fioritura, alimentate dinò a furia cun una solu suluzione di Mullein.

In quantu à regu, a maiuranza assuluta di i raprisentisti di sta pianta prefiere a terra umida. A regenerà periódica, a prevenzione di u siccatu di secredu è l'humidificazione eccessiva sò circunità ideali per u sante è cura di Ranunculus. Ricurdativi chì un regnu troppu pò ancu pruvucà a tappa di i radichi cù u moltu è a decadenza.

Dopu à fioritura, u follu hè mortu è hè ora di scavà i tuberi. Sò dispostu à l'inguernu in un locu seccu è prutezzione sicura. Duranti a fioritura, rinfriscenu permanentamente i fiori sfomurati, perchè prolongà u periodu culuritu in u to giardinu.