A primu esperitu sessuale

Circundendu a prima spirimintamentu sessuale sò sempre assai rumuri è malinciprizii, assai crescenu chì averebbe qualcosa di sensazioni supernaturali, ma a poca persone anu teme chì in u primu sessu tuttu sera in male. I temi sò justificati - a primurà esplicita di l'esseru sessuale di un omu o una zitella pò causà fallimenti sussegüenti in una vita intima. Scupremu per esse cusì impurtante.

A primu esperitu sessuale di una picciotta

Spessu, i fimmineddi perde a so virginità micca per un veru desirma, ma solu sottu à l'influenza di qualchi estereotipu o sottu a prissioni di u so cumpagnu. Ùn fate micca cusì perchè a zitella deve esse prestu per stu passu, duvè pusitivu è fisiologicu. À l'ultimu puntu, l'età ideali per u primu sessu hè 17-18 anni. È ùn hè micca micca di l'ipocrisia o di l'usti obsoleti, questa età hè stata chjamata perchè hè quandu u corpu di a nera hè stata finita. Un attachementu iniziu si pò sculacciatu da infezzjoni è incerta.

A prusione emozionale hè necessariu per a furmazione di una attitudine pusitiva versu u sexu in generale, postu chì cun l'iniziata prima praticità, ponu esse formate diverse consecuenzii negattivi-teme à a vita intima, vaginismu , frigidità. Inoltre, un statu cunvivanu di a zitella aiuta per evitar u so dulore (o rinfriscà) durante a rupture of the hymen. Per quessa, hè impurtante chì u sociu era attente è si agisce senza grosene, è a situazione era familiar. Arcuni utilizanu "servizii" di l'alcoolmentu per u sughjettu, hè pussibule fà fà, ma solu s'ellu hè un pocu, micca più vetru di vinu, altri o contu l'effettu serà diferenti di ciò chì hè necessariu. Inoltre, a riduzioni di u dulore serà facilitatu da elettazione di a postura ghjustu, per u primu cuntattu sessuale, a pusizione nantu à a so back, cù una culura o una manta piuma sottu sottu u sacru, hè l'ideale.

Un altru puntu assai impurtante hè u tema di u gravidenza indèttu. Per una certa raggiuni, tra i giovani, ci hè un mitu chì "per a prima volta ùn sera micca nunda," chì ùn hè micca micca fundatu. Per quessa, ùn hè micca nicessariu di scurdà di a contracepzioni, salvu chì ancu hà prutezzione di i malati veneli.

A primu esperitu sessuale di un omu

Hè generalmente accettatu chì u primu sessu hè un passatu impurtante in a vita di una zitella, ma chì questu avvene hè assai stimulanti per un omu, tutti l'abbandunanu. Quasi ogni figliolu in a mente subconscious guarda l'idea chì ellu ùn deve esse "in alta", cusì hè ancu megliu cà l'altre omi chì a zitella avia. Eppuru preoccupatu di stu prublema, qualchi guys soffrenu di l'eccitazione è ùn ponu micca a ghjustificà u so scopu di alcuna manera. S'ellu si ripetì, pò esse sviluppatu u sindrome d'expectazione di fallimentu sessuale, chì solu un psicoterapeuta hà da pudè trattà. Cusì, avete bisognu di centru alloghju annantu à a possibbiltà di fallimentu, è a zitella deve esse ticatu, perchè l'osservazione sfrattare pò agravarà significativamente prublema.

Spessu per l'overexcitazione, l'eyaculazione hè stata prima di un omu avarà da tempu per inserisce un penis. In questu, troppu, ùn ci hè nunda insoliticu, un cuntattu veru ponnu passà da a prima volta. S'ellu ùn hè nunda di travagliu, avete averà tranquillità, cambia à qualcosa cosa, è hè da turnu a ghjente per aiutà cù l'erecció.

Chì u zitellu chì a zitella ùn deveria micca sicura chì a prima volta serà un piacè veru, assai ponu accumincianu a godiri a cuncissione per a siconda o terza volta. Ùn ci hè nunda nulariu in questu, solu u cori ùn hà micca sapè cumu risposte à ciò chì passa.