Artisanatu di l'acelli cù e so mani

L'articuli di diversi ghjuchi in forma di pani o d'altre animali salvezanu perfetta l'imaginazione di u zitellu. Pudete fà un pappaghju di qualcosa. À quale ci sò e varianti sèmpre solu per i picculi opari préductivi è più cumplessu per i zitelli-sculari.

Artisanatu di buttigli di plastica: occhi

U prugramma hè in bonu sirvutu per a furmazione di diversi articuli. Hè faciile per travaglià cù ellu. Aghju offerta l'opzione di fà un articulu in a forma d'un pappellettu fattu di buttigli di plastica. Per travaglià, hè bisognu solu una gran buttiglia di plastica bianca cù un manicu è un tisora.

  1. Prima, rinfùtanu bè è puliti l'ughjettu di rètuli è residuali di liquid. Avemu pricipatu a linea à u marcatu. Da a misura di fondu parechje centime per sguassate u fondu. In seguente, in u latu oppostu di u manicu, disque una linea per a costura. Circò u collu pigliate l'arcu, cum'è mostra in u ritrattu.
  2. Dopu avemu principiatu a taglià. Hè cchiu cumplicatore per travaglià nantu à a tavula o in u pianoforte, perchè l'supportu hè limitu è ​​stabile. Avà cutatu a parti fundale.
  3. Allora andemu da a spedizione di a cusgitura.
  4. Hè u tempu di cutà u pico. Partemu da a costura cut in a buttiglia à longu a curve à u collu. Aghjunghjendu i fille thread, fate.
  5. Per fà un beccu, cambie a cutie chjama à u collu di l'buttiglia, cum'è mostra in a stampa.
  6. Faremu di aliari è cuda. U fondu di u paniu deve esse tagliatu. Da a mane torna retrocede un paru di centimetri è nant'à ogni parte avemu principiatu a cut out two arches.
  7. Eccu ciò chì devi esse in fine.
  8. Pigliate a ponta di pezzia è u mette cù u manicu. Senza e poveru torna u latu. Avà ùn ferma solu per fassi furmà l'ale pronto un poco è l'uccellu hè prestu.
  9. Cumu fà un pappu di filu?

    Una versione simplice di fà articuli per l'uccelli cù i so propria mani cù i filamenti. Stu metudu hè assai adattatu per travaglià cù un zitellu di trè anni. Cumpressu una struzzione urentale nantu à cumu per fà un pienu cù i vostri mani.

    1. Da u cartone aghjustemu un rectangulu cù i costi 20x14cm. Culmuu à 60 giurnati di filatu biancu. I filieri sò megliu di piglià densi è massimi.
    2. Meza.
    3. Mentre allora a piezzu annantu.
    4. Da u filatu di u culore rosu, avemu un ventu di 40 volte nantu à a parte curta.
    5. Inoltri chì facemu un biancu di filatu grisgiu.
    6. Dopu avemu principiatu a formà u corpu di l'acellu. Pudemu u filu rossu nantu à u filu nìmmilu è i so travagliati.
  10. U filatu grezzu hè solu venditu in mezzu.
  11. Da a sintinedone o di cuttighjate, pudemu formate una bola circa 5 cm in diametru è a pigliemu cun filu gris.
  12. In cima, putemu filu nìuru, chì sarà a cima è a volta di u bullfinch. Da u filatu russu formammo i costi.
  13. Connettu tuttu de avà cun un filu.
  14. Pusenu i filamenti è formanu a testa. Strimazione ùn hè micca stretta.
  15. Da a sumente avemu fattu u pizzu, è da i colli ci stigghiate i nostri ochji.

Articuli di l'acelli fattu di materiale naturali

A manera più faciule, più faciale, di fà un pappu, aduprate una palla è argilla. A plasticine per i zitelli in prelogichi hè unu di i modi più efficace è simplici per sviluppà un picculu mutivazione cù u mutore. Eccu una lezzioni simplici, cumu fà un pappagallou di plastica cù i vostri mani.

  1. Piglià un settore per u mudellu: una littera per a modelli, una stack è l'argilla più brillante. Avete ancu bisognu di un pentu di pinu.
  2. Dà u pezzu ughjonezza vivante, facemu un capu. Da l'altra parte, facemu ali è una staghjone torna cusì chì u birdie sò cunfidenza. È dinò u pico è l'ochji. Per fà un stand, simpriche una bola petra è scacciallu.
  3. Aghjustassi, aghjunghje i nostri punti di travagliu in a cunnutta è installate tuttu nantu à u stand. Tali articuli di l'acelli cù i so mani pò esse practicati per i zitelli da l'età di trè.

Scrivitevi per riceve i meglius articuli nantu à Facebook

Aghju aghju aghjuntu