Emilia Clarke addivintò una bionda

U rolu più famosu è ghjucatu di Emilia Clark, di 30 anni, hè a Mamma di i Dragoni da u "Game of Thrones", chì hà ghjucatu per ottu anni. Malgradu u fattu chì a so heroina, Daenerys Targarien hè una bionda, finu à pocu fà l'attrenda restu firmatu à u culore scuru di i capelli in a vita verita ...

I sonni sò veri

Per parechji anni, numerosi fannii di u "Game of Thrones" pidianu l'Emilia Clark per pruvà spirimintà cù u modu d'abitudine, vultendu da una donna bruna d'un capelli curtume à una bionda con capelli longi. Comu argumentu, i sapori assicurati chì i rizzulidi u rubi di u Daenerys, chì anu vistu da e pantaloni, andonu à a so più di più di u culore naturali di u capu di sente.

Emilia Clark in l'imagine di Deyeneris Targarien

In un'intervista, Clarke ampara chì in a pelosa di l'anziana di a so 'eroine di ghjulevanza si senti bella è spessu pensa à u culore, ma u teme chì u manuscrittu cardinali pò spona u so capelli. Ma ancu a sete di sperimentazioni, in vigilia di l'allungamentu di l'ottu tempore di a sezzioni cult, vittite i porsi di Emilia.

Emilia Clark nantu à a catifa russa

A Trasfigurazione di Clark

U sensu cambiamentu di l'impresa Эмилия nant'à u marti hà infurmatu à sè stessu in Instagram, dopu avè pubblicatu u cartulare vivu fattu in l'internu di l'articulu di culore. In a photo, l'attrìccia palesa, aprendu a bocca, è ùn pò micca sturitu l'emozioni chì l'appressu. U cumendariu à u quadru leggiu:

"Oh, l'infernu. Aghju fattu! Mamma di i dragoni, meet Emilia. Emilia, scuntate a mamma di i Dragoni. "
Emilia Clarke era inolata in una bionda
Leghje ancu

Avaliazione di a reencarnazione di Clark, u vastu audienu di a serata di culte pruponi à a bella donna per u so capelli è parechji nantu à a catifa russa cun un novu capeddu è capelli.