Magnetic gel vernice

E tecnuluggi muderni di manicuratura ùn si fermanu tranquillu, è ogni ghjornu sorpresa cù l'innuvazione impurtante. Tra l'elli - una laca magnetica magnetica, hà guadatu ancu u favore di i maestri è i visitatori di i salotti di bellezza. Stu prodottu cusmeticu permette di creà una manicura unica è unica cù parche di circulauruali evidenti nantu à a superficia di e unghji.

Chì ghjè un vernice gelatinicu cù un effettu magneticu?

L'agenti scritte si difiere da a gelatina-veneciali cunzistenti in quelli particelli microscòpiques di metallu sò uniformi spargugliatu in u largu. Naturalment, quandu un magnetu hè purtatu, u pugnu metale risu è sprejanu in a superficia di a chiave di u unghjetta, currispundente à e linii creati da u campu magneticu.

Hè nutate chì u patronu finali è u disignu di e manicure deprezente da a forma di l'imaniu utilizatu.

Tecnulugia di applicazione di vernice in gelato magneticu

A data, a versione più trendy di u disignu scrittu di unghji hè u "ochji di u cat". Sembra una petra naturale di chrysoberyl, bellissima brillantissima à sfarenti anguli di inclinazione.

Eccu cumu applicà un vernice gelatin magneticu per ottene l'effettu di "oghje di u cat":

  1. Preparate u unghje - trattate cun una serra di schera, degrease, apply a bonder.
  2. Secate u revestimentu in un lampu ultraviolet.
  3. Apply gel-lacquer in un mantellu.
  4. Sì senza pusà a unione in u lampu, aghjunti un magnetu terrestre rari vicinu à a so superficia.
  5. Move da dritta à left à e vice versa per 30 sicondi, finu à chì un crisare di notizia crisoberyl apparissi.
  6. Secenu u gelettu-vernice in a lampada UV.
  7. Cubra e manicurare cun un filtru è asciveri più.
  8. U spaziu di cuttuni sottumessi cù l'alcoolate, limite a superficia di e unghji, sguassà u curingu residuale. Repetite the steps above for the rest of the plates.

Apparevule, ùn ci hè nunda di difficult in a creazione di una manicura "occhiu di cat". Pò esse supplementatu cù cristalli small Swarovski, usando un lapis magneticu per gel-vernice. I piedi deve esse situati longu à a fila di cuticuli o di u filu di u unghje.