Massaggio japonaise da i culuri dopu 40 anni

Comu pratica prus mostra, massaggio japonaise da i culuri di 40 anni aiuta assai efficace. Ùn hè nunda perchè e giuvani giapponese sempre cunsigliate ghjovani Sembra chì nantu à l'anni, a pelle di a so fàccia micca sottuponuta nudda cambiamentu. Hè megliu hè diventatu.

Maschio faciale in Japanese

Massage di drenagiu in Japanese hè a prima prevenzione di l'envidu. Inoltre, si tenete a prucedura ogni ghjornu, è ùn hè micca difficiule di fà in casa - aiuta:

A tecnica di maschile faciale in Giapponese da e ricci

Fighjendu un massaggio, mantene a vostra postura è ùn pascu ghjustu a testa in tuttu:

  1. Attach three fingers à u centru di a frunti, è dopu cù u pullendu à u pull up à i tempii. U spalle di a manu hè presionatu à u fronte è scorri à i gattivi. In fine - i dete nantu à u cuntinuu di a fàccia falà à a collarbone.
  2. Mentre facia u massaggio in Japanese cù e ricci à l'ochji, piaccionà una linea da l'esternu à u cantonu internu in i parolle di a u dete.
  3. Push your fingers about the hole in your chin, è dopu à un pezzu di sicondi avvicinavanu à a lampara nantu à i vostri labbre.
  4. Move da u fottò vicinu à l'ale di u nasu. Move à u ponte di u nasu, è da quì à u cartilaggiu vicinu à l'arechja.
  5. Per stirringghje i so maschi in u massaggio japonesa da i ricci, pruvucarà a pelle in e cantone di a bocca, trasfondenu à a mandibola. Andate à l'ochji è i tempii. Prufilu à u cuncettu di l'orella.
  6. Ritorna u to palme biancu nantu à i mandibula. Un paru di diti slide à l'ochji è à u cartilagine in l'ore.
  7. Tri dete nantu à i capelli bocelli. I nostri sò compressi, è dopu chì i dete sò ritirati à l'arechje.
  8. Mani, pettu. U coddu hè colpi nantu à u palme di a manu. Li movimenti pressanti sò fatta. Dopu chì u palmu di a manu movime nantu à a fàccia, è i polisani andà à l'arechje. I palesi sò sopra à i pochette e rinforzu contr'à l'cartilagine ote.
  9. Cunta i palmi in fronte di a faccia. U polusite apugiate à u collu, è presse l'indirizzi. Palme aperti un diamante. Cù u to pulcatu, masajuleghji a vostra barbara, è u restu à i to tempii per i piobu.
  10. I codici sò divurziati, è i dete di a mana manca piacevule di furzeghjulmente a frunti cù i muvimenti zigzag.