Planaria in l'aquarium

L'emergenza di novi abitanti in un pianu sottu u mondu sottu mari hè sempre una materia d'admirazione è una cura particulari. Ma certi volte ci ponu esse bisognosi imprevisu. Barbieri picculi, u qualchissimu chì hè a forma triangulare di u fronte è u culore rosu, apparece in modu imprevisu. Quessi vermi sò cunnisciuti da un beddu nomu - pianari.

A Planaria in l'aquarium ponu accumpagna cù l'alimentariu vivu , chì hè fatta à i pesci. Inoltre, queste creatura pò esse purtatu in l'acquietu cù i cudimi è a vegetazione. Parirru chì, in u primu filu di vista, i verme anu una minaccia ammettata à i crustaceani. Questi individueldi ponu esse truvati in u pianu sottu à l'acqua è in a superficia. Move in l'acqua di a piani pianari per cilia.

S'ellu ci hè un acqua in l'acqua, almenu u zitellu di questa spezie, a lotta cù i pianari in l'aquarium hè inevitabbile. Perchè i cattivi creanu da a fertilizazione interna. Inoltre, parte di l'organismi sò capaci di regenerate. Se ci sò pianari à l'acqui, vi mustrarà cumu per sguassate di questa disgrazia.

Harm da planarians

Harmless, a primu mancu, i criaturi prisentanu parechji prughjetta à l'aquaristi, in ocasioni causanu dannu irreparabile à a vita di i crustaceani in una stagione domestica.

I prublemi principali chì i vermi causa sò:

S'ellu ci era ancu u sianu suspetti di l'esistenza di questi vermiculus, elettu a versione ottima è efficace di a lotta.

Fighjulà u prublema

Per trattà à quelli l'abitanti ùn hè micca cusì faciule, cumu riproduce o ripruduce l'ellu. Inoltre, ci sò assai cunsiglii cumu per fà u pianu pianinu fora di l'acqui.

  1. Rainbow - un salvatore di pesci, chì avarà da rapidamente à purtà incàvuli cun internati. In un ambiente naturali, u pesciu di questa spezie manghja u pianari. In u travagliu artificiale architettore hè ancu capaci di stirminate l'inimitu.
  2. Per un aquaristi più persenti è persistenti, pudete ricumandà facilità una trappula per i planarii . À a notte, in l'acqua deveria un saccu di garza cun vittura prima o pezzi di calamar. A matina, a saccheghja sarà splittutu cù acqua fogera, cusì distrugge "aghjunghje". Questa prucedura ùn hè micca unica è esse ripetuta constante.
  3. A salvezza è l'appruvazioni win-win hè l'utilizazione di sustanzi chimichi da i pianari in l'aquarium . Ùn anu micca a inquieta di a cundizzioni di l'abitanti di l'acqui artificiale. L'azzione di u sustegnu attivu di sti droghe - fenbendazole - hè diretta solu à a pianaria. Flavendazole, Flavenol si aghjunta à l'acqua à una rata di 0.2 g per ogni 5 litri.