Valle di Kokora

U dipartimentu di Kindio in u Colombia hè cunnisciutu per u fattu chì u cafè hè cultivatu quì. In ogni casu, hà guadagnatu u mondu famusu grazia à un locu incriditu chjamatu u Valle di Kokor.

Chì ghjè a peculiarità di u Valle Cocora?

Stu vallée da alta muntosa, chì si stendi in a rigioni supiriori di u fiume Kindio à una altitudine di 1800-2400 metri sopra u nivellu di u mari, hè parti di u Parcu Naturale Los Nevados . Un carattirumu distintiu di u Valle di Kokor hè l'arbureti più altu di u palme. Queste pianta - i palme di cera di u Celoxylon d'Andes - cresce in a valle in gran gruppi. L'altezza di l'àrbuli individuali culleghja 80 m, è si creanu assai pianu, è pò campà finu à 120 anni.

Leppi di Tseloksilon Andyans sò verdi scuri cun una tintura grisizza. U troncu cilindru di u palme hè lisu è cubierto cù cera (da induve u nome di u palme). Prima chì l'elettricità era inventata, a cera di sta palma hè stata utilizata per fà candele è saponu. E case hè stata fatta di legno, è i frutti sò alimentati à l'animali. I locali anu u cuteddu, di quali eranu rame per a celebrazione di u Rame di u Rame.

A causa di u fattu chì sti arburi eranu stirminati rapidamenti, u guvernu colombianu in u 1985 pubblicò un decretu secondu chì qualsiasi persona chì fereru a palma di cera avia esse realizatu. Grazie à sti misuri stretti, u numaru di palmi cumincià à ricuperà, è a pianta stessa era ricanusciuta com'è u simbulu nazzjonali di Culumbia.

Cosa da fà in u Valle Cocora?

A maiò parte a ghjente vense à scopra u valdu per un ghjornu da a cità vicinu di Salento . Certi ecoturismi inveci in u locu di acampatu localu è facenu sensi in l'area circundante. Inoltre, i turismu a cavallo è e bicicletta, viaghji di turismu è rafting sò populari quì.

Cume si vende à u Valle Cocora?

Se decide u visità a vallée di palme, lasciate da Bogotà o Medellin in Armènia , dopu à Salentinu, è quì sopra, in a piazza centrale, pudete chjamate un carru off-road per 3 $, chì vi darà u vostru destinazione.