Calilegua


Kalilegua hè unu di i più grandi parchi naziunali in u nordu di l' Argentina , situatu à u pede orientale di i colti di u stessu nome in a pruvincia di Jujuy. U Parcu Naziunale fù fundatu in u 1979 cù u scopu di preservà a biodiversità di i Andes sittintriunali è di prutezzione di a bocca di u fiume Kalilegos. Avà a riserva agisce i turisti cun una natura pristina unica, ricchezza di flora è fauna, paisaghji stupendu è fascinante . Un interessu particulari à u parcu naziunale hè exhibitu da ornitulogichi.

Funzioni naturali

U vastu territorio di u Parcu Nazionale di Kalillegua hè 763,1 km². km. A maiò parte di a quadrata hè occupata da i bogai impenetrable di u zitellu. L'aleveti di u mondu muntaninu hè cupartu da a vegetazione abundante. Per via di fluttuazioni in altitudine in certi parti di u park, i variazioni climatichi sò chjaramente visibili. In muntagna, l'ammontu di precipitazione hè 3000 mm in una media di l'annu, è in i terreni di terra baixa ùn sia più di 400 mm. In u invernu, u clima hè aggradatu è sicuru, è a temperatura di l'uceanu varia d'altri 17 ° C. À l'estiu hè assai caldi quì, i culonnii di termometri sò sopra à 40 ° C.

Flora è fauna

Trà i rapreżentanti di u mondu animali in ogni nivellu di u parcu naziunale, pudete scuntrà diversi animali è i pani. Kalilegua - un veru paradisu per l'ornitoloģģu. Ci hè quasi 50 spezia d'aus, a maiò chì sò endemichi. D'interessu particulari à i scientisti sò i grandi depredadori chì vive sola in questa parti di l'Argentina - Eagles Poma. In u Parcu Naziunale, ci sò spessu maccarli ananas, verdi è russi, parrot, diversi tipi di colibris, guan rossi è altre pani.

Frà i mammi, i rapprisentanti brillanti sò u corzuela, un tapir herbivore, u panchile biancu è u collier, u tapettu è l'agouti. In a muntagna, ci hè una spezia endemica di cervu - taruka, chì hè sottu ameazzu di extinzione. In quantità numeru ci sò predatori: jaguar, puma, guerre di boschi è ocelot. Certi spezii di animali si stendinu nantu à e cime di l'arburi è di a terra pocu raramenti. Questa hè a maiò parte di rosi, squirri è monos. In a riserva in spessu ci sò anfibii inusuales, per esempiu, una spezia unica di frogsella marsupial.

A tutta a fauna di u Parcu Nazionale di Kalilegua hè spartutu statali in parechji livelli di a pianta. À u pede di e muntagnera è in i tarri di a terra cresce parechje spezii di legumi, anadenantera rougi è bianchi è jacaranda. In u latinu di u livellu hè cupartu da a jungla impasibili. In generale, e piante eranu i panii superbuministi quì, cum'è palme e lianas. Sù sopratuttu quì ci sò i fugliale caduvi. A flora di sta regione ùn hè micca cusì rica, a maiuranza di u pinu di a muntagna, l'asso e karen bush creanu ccà. Oghje in a muntagna cresci micca solu l'erba.

Destinazioni turistici

A gestione di u Parcu Nazionale di Kalillegua prupone i visitori una varietà di attività. U più famosa hè cammina. Ci hè parechje rote turistiche pacati quì, quellu chì hè di una longa è cumplessità. Unu di sti rotte - Mamota - viaghjate vicinu à u campeghju è si comprendi à una altura di 600 m di livellu di u mari. In a traccia Lagunita pò andà finu à u park nantu à a costa. Per i turisti cù una bona furmazione fisica, sò disposti più difficult routes, cum'è a Cascade è a Ghjunta. Questi passanu à traversu a jungla è piglianu circa 5 ore à a strada.

In più di attivazione attività , in u Parcu Naziunale pudete avà cunnosce a vita è a manera di vita di i tribù indiani. Durante a tour, i turisti ponu vede parechje adattazione per a caccia è a pesca, articuli articuli è i prudutti ceramichi. Kalilegua hè unu di e pochi riserve induve i visitori sò permessi di passà a notte in observazione di e precautions basi, cumu quì parechji animali predanti. Per questu scopu, ci sò siti di camping.

Cumu à u parcu?

U Parcu Naziunale di Kalilegua pò esse acquistatu in caru o in busu. Da a capitale di u dipartimentu argentina di Jujuy in a cità di San Salvador via RN34, u tempu di viaghju hè più di più di una ora. In u stessu, u viaghju à Kalilegua serà affascinante: u paisanu stupendore s'aprenu da a finestra di un auto o un autobus.