Auscultation du cœur

Un phonendoscopiu è un estetoscopu sò attributi indispensabuli di un medico, ma tanti di noi ùn sianu micca adivinendu quelli impurtanti sò! Per esempi di u pitbullu di u pachunaticu ci permette di notificà micca e infezioni di u sistema respiratorju è di bronchitis, ma ancu di disfuntura cardiavule seria. Auscultation du cœur hè unu di i metudi più cumuni di diagnosticà fallimentu di cori, difetti di u cori, tachycardia, angina pectoris e altre malatie.

Punti di scumunicazione cù una tecnica di auscultation of u core

Per sente u ritmu di i latori, u so sonu, i sonu di a valuta di u cori è da i ventrizzii, u procedimentu deve esse realizatu in u silenziu completo. Inoltre, hè impurtante accurately determinar i punti di scantu. Un cancià di ancu un pocu centimetri pò purtà à un errore in u diagnosticu. Eccu, ci sò 5 punti basi di auscultation di u core:

  1. U primu puntu hè in a zona di l'impulsu apicale di u core. Pudete stabilisce u locu cù l'aiutu di a palpation. Se ùn pudete micca sentitu l'impurtante, u duttore calcula u limitu supremu di l'inghjulità di u core cù l'aiutu di a percussione in u cofre di u paci. U fonendoskopimu deve esse stallatu à u puntu di a sourzza in a zona di scossa.
  2. U sicondu puntu hè in u filu di u ventu di u sternu in u sicondu spazi intercostu. Hè ancu esse faciule per stabilisce da u toccu. A maiò spessu, u duttore analizeghja u spaziu cù a manu manu manca, righjendu u phonendoscopiu à u parò chest.
  3. U terzu puntu hè simplice di definisce, hè situatu in u sicondu spazi intercostu simétricamente à u sicondu puntu, ma micca à u lindustriali di u sternu, ma à a manca.
  4. U quartu punti ùn hè micca sempre accessibile facilmente. Hè situata in u marghjenu ghjianu di u terzu di u sternu più inferior di a basa di u prucessu xifu.
  5. U quintu, l'ultimu puntu, entri à u cumplessu di l'obliqua, hè in u terzu spazi intercostu vicinu à u spaziu ghjornu di u sternu. Hè, cum'è i precedenti, pò esse definitu da u percutimentu in i malati cù edema severu è obesità, o per palpation.

Se l'auscultation du cori ha manifestatu una norma, stu studiu finisci. Inutile, u paci hè sentiu esse aghjuntu, stendu nantu à a manca manca, o usendu un esercitu fisicu.

Chì hè a basa per auscultation di u core?

À u core di a metodulugia si trova a capacità di u core per pruducia sonu caracteristicu duranti l'operazione. Questu - u cori di u cori di tene, auscultation li permette di definisce ancu i lighjeriti divinziamenti à sente. In i zitelli, ci sò trè volumi, e persone di più di 20 anni di solitu sèntenu 2 volumi. Per sèntelu, u dutturi suggestionu chì u paci chì rinfienti è surtite è mantene u sforzu. U primu sonu chì riparà, è sarà u primu tonu di u core. U secondu, rispittivamenti, u sicondu. À punti diffirenti di stà à sente, puderanu tene diversità è forza, nantu à a basa di sti dati è un diagnosticu hè fatta. Succe chì l'auscultation detecta un sonu di cori. Questu significa chì u tonu ùn senti micca ne perchè, i puszii ùn sò micca ritmiusi, affucati, ci sò sonus esterni. Tuttu chistu - evidenza di varii viulazione di u cori è i vini.

Ma per fà un diagnunicu precisu, u duttore deve esse dettagli un scrusciu. Per queste, si scrivenu e seguenti acti:

  1. Determina a fasa (sistolica, o diastolica) ùn hè u soru.
  2. Sceglite u puntu di u so megliu à saperà scopre a localizzazione.
  3. Determina a megghiu zona di senti fora di i punti principali di auscultation.
  4. Trascorra una ricerca di sonu in una pusizioni verticali, horizontali, in una postura di ghjoccia à u dirittu right.
  5. Specifique u gradu di sonu di u soru, a so timbre, a durazione è i cambiamenti di dinamica.

Tutte e dati dumandinu esse analisi, postu chì quandu un vericu finali pò esse fatte.