Cintura di u bambini di u legnu

Parechji parenti oramadore o dopu facenu a compra di l'mobili di i zitelli, è quì u criticu principalu duveranu qualità, è solu u prezzu. Ùn importa micca quellu chì serà - un cottu, dressing table o armadiu, a qualità ferma stà in u livellu più altu. Attentamente hè necessariu selezziunate è ghjuchene di zitelli. Anu avè da esse bellu forte è còmode. A megliu pudaria esse chjappi di ghjuchina di zitelli. Ci sò una quantità di qualità impurtanti, à dì:

Inoltre, a catedra di legnu, siddu vulete, pò esse stampatu in culori brillanti interessanti o esplicatu nantu à quellu u bonu ornamentu. Un zitellu da una solu suluzione di disignu sarà piacevule!

A lista

I pruduzzioni muderni cunsiglii di u cliente una larga sera di sulari, chì sò i seguenti mudelli:

  1. Cintura di u babbu di lignu per turnà . Stu mudellu hè spissu usatu in kindergarten. À questa càttidda hè piacevule à pusà per manghjà è di disegnu, è in una tranquilla ora a so volta servite com'è un colpu di vesti. Comu regula, hè fattu di spezie lustru leggiu (inturno, carpe, bidue, arche, frasche).
  2. Un caseddu in lignu duru . Quì u respiru è u sediu sò tappezzati cù un respiro brutta cù un tema tessili. À questa càttidda hè assai piacevule per esse situatu, perchè pò esse un alternativu di u pressu à una scrizzione per scrive ghjustu.
  3. Una sedia per alimenta . Hè destinatu à i zitelli più chjucu chì pò digià site. Equipped with safety elements (cinturi di safety, particeddi di lignu), chì impediscenu à u zitellu falliu. Molti mudelli ponu esse trasformate in un settidu compostu da una tavula è una sedia.

Comu sceglie?

Quandu anu acquistendu una sedia fatta di legno, fate cura nantu à a qualità di u materiale. Ùn ci anu micca esse crachi, a superficia hè da esse pulita currettamente. Hè assai bellu, se u banchita hè prediletti è presenta un elementi di u prugettu spaziali.

Inoltre, i mobili sò adattati per u crescita. Per evitari di spirimiralmenti in compra, pigliate u zitellu cun voi è si prisintate nantu à una sedia. Eccu, ùn impastanu i peri. Anu devenu per allughjà tuttu u pede nantu à a terra, ma ùn hè micca ghjuvatu à u ghjinochju. Inutili, u zitellu ùn saria incùmezza à pusà, è hà bisognu à acquistà novi mobili.