Clay blu - pruprietà è applijazione per articulazione

Probabilmente, nimu puderete imagine quantu parechji richiesti naziunali esistinu. A medicina non tradiziunale hà sviluppatu assai metudi di tratta una gran varietà di malatie. I pruprietà ùtuosu di u bagnu blu, per esempiu, sò usati per i jungle, è i risultati riferiti da a droga a veces supremete ancu l'effettu di l'usu di medicazioni costanti, gels e ungini.

I prugetti curatori di arcillu blu in a malatia graffita

A cullezione di culori celeste chjamatu assai tempu. U so impurtante avant è chì pò esse adupratu da i pazienti di tutti i categurori in parechji stati - ùn sò micca contraindications à u rimedellu. U sicretu di u successu di a sustanza hè in una cumula minerale ricca. Contene salti di cadmiu è di cobalt. Una di e diffirenzi più impurtanti di u dispusitivu hè a presenza di u radiu - l'elementu radiuattivu cchiù raru, chì in quantità chì cù u corpu pò creà miraculi veri.

In più di e prugetti curativi di arcusgi blu, favurevuli per i jununelli, a medicina cunvaluta u so disinfettante, purificatu è anti-inflamatoriu. Questa sustanza hè attivamente utilizata in cosmetologia. Ci hè rejuvenate è migliu u sustegnu di sangue. Inoltre, lassa cù a perdita di u capellu, assume toxine, elimina a castagna.

Trattamentu di articuli di argilla blu in casa

U trattamentu di e articuli hè chì l'argilla scultura hè quasi u megliu. Rilucchisce in u dolore, elimina a inchiera, rinnova u metabolismu è accelera a regenerazione di tissuti.

Arcuni blu per l'articuli hè indicatu per e malatie com'è:

Per u trattamentu, hè megliu aduprà una sustanza purificata. Per fà questu, avete bisognu à lampà u bagnu in pezzi, secarlu, grind in poveru è cernigliavvi, eliminendu totunità d'inkluzioni stranieri. Dopu questu, pò esse usatu cum'è mezzu per cumpressi, loci, frettu. E certi recette ancu suggerenu l'utilizazione di una sustegnu dissolut dentro.

A maiò parte di i ghjunti sò trattati cù cumpressi cù arcuni blu. Per fà cibu, duvete di vintu in poi di legnu cun acqua fresca purificata è esci da parechje ghjorni. Dopu questu, a mistura si hè ghjustu ammaistratu à l'istatu di masticu. Eccu, ùn deve esse micca troppu grossu, ma micca sparse più nantu à i dete.

Aduprà a massa per lavà a pelle. A sustegnu deve esse impresa cun un attrazzu è in cima cun un mantellu calido. Caminari cù un cumpressu seguitatu da parechji minuti, è dopu per lavà l'acqua calde.