Magazine breve

Un immaginante invernu mudernu ùn pò esse immaginatu senza un sweater acme e calmose. Fortunatamente, oghje nantu à a varietà di prisentatu assai mudelli di camiceria. Pudete sceglie un pruduttu cù un scollu o cù un cùaddu, cù longa è maniche corta, coghju è di colore viulente. Ma u più in moda in sta stagione era un ghjuvellu corpu. Hè prisintata in i cullezzione di i primi marchi è hè l'attribuore principali di a moda di l'annu currentu.

Sventisate curtiti di moda

U ghjudicule trimottu monotinu hè prisentatu in e cullezzione di Marant è Zara, è i prudutti stampati brillanti pò truvà in i Reguli di Mango è Alberta Ferretti. Elementi 3D belleddi sò stati ammustrati cù ghjuvelli di Belstaff, Rebecca Taylor è Fendi.

In i cullezzione di Chloé, Surface, Alessandro Dell'Acqua, ci hè ancu un mutandine chjusu cortu cù culori di colore chì si trovani in i zoni di manichi, borselli è puliti. È marzii Roberto Cavalli, Balmain è Sacai offrenu e donne anu largate tissuti curtume fatti di una sfarata Jersey liscia. Cunnisciutu ancu, u ghjuvellu à a fronte hè più curtu cà a retrochettante, chì pò rimpiazzari un ghjudicate di longa durata in una lunghezza.

Cosa à cunghjilla un ghjuvellu corpu?

Cumpete un ghjudicore chjusu, assai picciotti sò cunfondati, senza sapiendu cun quellu chì ponu vèstinu. Cù jeans è faldes stessi, ùn hè impussibile di vèstinu, postu chì a spallezza è l'abdomen sò in spazi paroli, chì ùn hè micca assai piacevuli in a ghiacciata ghiaccata. Cù que portà? Ci hè parechje scelte:

  1. Sweater cu pantaloni inchati. Questa opzione hè perfetta, cum'è l'alta cintura di i pantaloni si finiscinu quandu u ghjissaru principia. Pudete pudè ricullerà a chjuccula in jeans è salizzà a cintura cun una correa in coiu stylish.
  2. Sweater cun una cammisa. Sta cumunione face assai stylish è pò esse usatu per u stili di struttura . Cuffs di a cammisa pò esse tuccinata in modu chì cundiscenu u fondu di a manga.
  3. Sweater cun un vestitivu. Per un tali cuncepimentu, i ganichi cortinari curtitivi laconii seranu necessarii. U culore di u vestitu pò distingue duie parechji tunnaghji. Ci hè una bonita combinazione di grisgiu è negru, verde scuru è verde chjaru.