Pi lavianu a finestra plastica?

Molti mistress selezziunate i ventalli di plastica . E venti muderni, pratichi è fàciuti di u PVC (PVC) anu pruvatu a so supranità nantu à marcadji tradiziunali di legnu. In ogni modu, ùn ogni una anzienta ùn sapi manera di cura di fiori plastichi, è ancu di megliu per lavà, per guardà l'apparizione è e proprietà di funziunalità.

Immediatamente dopu a stallazione di i novi Windows, avete bisognu di assicurà chì anu smanitatu solu a filetta protettiva. U fattu hè chì u soli dissolve u pegatu, è sguassà a cinematografia senza una traccia serà casi impossible. Inoltre, colmu immediatamente i rendu di l'assemblea di scuma è cimentu. Si pruteghjanu, durante a rimorca, scarrafete i frames è u vetru.

In a maiuranza di casi, in i primi cinqui à sette mesi, i novi fiorite e fugliale i patroni cù brilliance è purezza, è in seguita, i patroni ùn si n'avvedu chì a polvera è a terra di sicuru accumene. A decisione hè fatta prima - i mo buttuni di plastica! Ma micca tuttu hè cusì simplice, perchè l'affari sò spessu admissenu parechji errretti tipichi, purtendu à a graduazione deteriorata di sacchetti di metalli-plastichi.

Erculi quandu lavianu i ventalli doppia di vitra

Per un bellu pezzu senza pinzari, pigliammu in a pantera u primu fiore chì hè stata attraversu è asciuttu principià per asciugare per lavorisce e tagliu di fangu, u polu stale. In ogni casu, i detergenti per fiori di plastica ùn anu micca cuntenentà partícules abrasivi, perchè u pezzu plasticu è u vetru seranu immediatamenti cuparti da i microcrimenti. In sti canali invenciziunate per voi, a terra ferma ferma più veloce, è ùn vene micca pussibule di sguassà da quì. I vostri giardini ancu dopu u lavare saranu grigi è micca prudutti.

Una varietà di acidità, compostu nitru, alcol, gasoline - ùn hè micca ciò chì pò esse lavatu finestri di plastica, perchè e sustanzi aggressivu chì cuntenenu in elli dissolvi u coperchio protettiva di a unità di vetro.

Hè impurtante in stu casu, no solu u fattu, chì significheghju per lavà i ventalli di plastica, ma ancu l'spugna duve ellu. I spongi fermosi spuntanu ancu in modu cusì cusitu à u detergenti abbrucidu, perciate aduprà una servita di cellulosa megliu o un rag regulatu. Ùn hè micca sferibile per rimettisce chì i cutidianu, cinceli, i chjavi è altre ognitantu scontri sò malu aiutanti.

I vostri windows sò chjucu

Nunda ùn hè cumplessu in a manera di debbullà bonu fiaschi di plastica, inclusi fora, nè. Prima caccià tutte l'umidità è a terra è di i canali di drenaje. Questa prucedura ùn deve esse realizatu micca solu per ragioni estetichi. U canali agagliati impediscenu e vetru à straccià fine, perchè un puddle puderete vede nantu à u ventariu.

I PVC sò lighjeriti bè, perchè u ventu pò dislocà i pezzi. Verificate tutti i vignaghjoli è u tornallu si ne necessariu. Allora, asciugau l'imaghjini di u ghjornu è fora cun un pezzu di microfibra o altre pappagallou lampatu moistened with water cun una piccula quantitatu di detergente non abrasivu (liquid liquid dishwashing). In vendita ci sò ancu gruppi sposti per a cura di i Windows. Se ùn pudete micca alcune à l'estremità di a finestra, utilice un macchè cù foglie di gomma. Scratches nantu à i frames, polu, è segellanu i precintate cù a so grassu silicone.

Malgradu l'abbundanza di mezi di vittura, u bonu effetti hè garantita da u metu di u missiavu. Litru di l'acqua, 50 millilitru di acitu o 100 millilitru di zucca di limonu - sta suluzione dissolvi u vetru. Quandu secaranu, asciugamenu secca cù una carta di ghjurnale o ghjurnale.

A causa di pesi pesanti, loops è altri meccanisimu deve esse spezifikamente inspeccionati, lubricati cù petrolatum o l'oliu di motore. À a finestra chì si piaccavanu à settimane, retesi i propietati basi, lavenu almenu trè à quattru volte annu. Comu pudete vede, lavà Windows ùn deve micca bisognu di più.