Puderaghju i cecchi in u gravidenza?

In u periodu di l'expectativa di u zitellu, i futuri mariani cuntinueghjanu à guardà a so aspettu è facenu diverse cambiassi. In particulare, assai donne anu un desideriu di pintà e so celleze o liggerate a regulare l'ombra. Tuttavia, no tutti i matri futuri cunzignate questu prucedimentu sicuru.

In questu articulu, avemu dettu qualcume da esse possibbi à tinghje cigliu durante u gravidenza, o una trasfurmazioni simili di l'esternu hè megliu postponatu finu à u postpartum.

Puderanu parechji foglie incinta i so celluleti cù paint è henna?

Una risposta in una manera inequale per a quistione di se esse possibbili di pintà e cigliu cù a pintura durante a gravidanza ùn esiste micca. A maiò parte di sti prudutti cosichi ponu dannà a salute è a vita di u futuru picciriddu, perchè cuntene ammonia.

Grazzi à a prisenza di sta sustanzita periculu, ponu penetraru in i capelli, sottu a so peddi, è si sparse in u corpu di una donna chì hè in una pusizioni "interessanti". Inoltre, sti canna anu un arriccinu puntuu è piccatu chì penetra in u fetu per a cavità nasale di a futura mamma.

Hè per quà da esce culu in u gravellu hè megliu esse rinunziatu. Intantu, oghji manifatturi di prudutti cosichi sò rapprisentati da parechji prudutti diffirenti cù una concentrazione minima di ammonia o senza ellu. Hè tìpica, questi culori ùn causanu micca reazzioni allergii negattivi è ùn fate micca daveru u zitu nascuto.

Inoltre, mentre chì aspite à u zitellu à culore cigue, pudete aduprà sustanzi naturali com l'henna o basma. Queste tene hè cunsideratu relativamente salvatore, perchè causanu reazzioni allergii menu menu chì altri prudutti. In ogni modu, in u primu trimesteru di gravidanza, incù a tosoxicità o malatìa generale, in casu d'intolleranza ndividuale, è ancu di quandu si tratta di droghei hormonali, anu da esse dispunibile.