Sandali cù calzini

U periodu di a fini di a primavera o di u primu ghjornu hè spessu ambiguu cun rispettu à u clima. Ciò pare ch'è hè cusì cale, oghje vene un vestibule chjaru aperto, ma ùn avete micca sentitu tuttu cunsulazione per a temperatura intacta di l'aria. Ghjè in queste staghjunale è pudete truvà un anticu cuntruversu, cum'è e sandali cù calzini.

Pudemu i calzizzati cù sandali?

U tema di sta cumminzione cummunica cuntene per parechje stagioni in una fila. Inoltre, parechji si dumandenu cumu ghjustificà sandali - senza o senza calzini. Dopu tuttu, e risposti sò assai contradictori. Qualchissia pensa chì un tali gruppu pare di uriggini è pratichi, è chì qualchissia chì u cuntestu hè un incondiziale mauvais. In ogni modu, secondu stilisti, i calcutti cù sandali pò esse mischjate micca solu, ma ancu necessariu. Tuttavia, sta cumminazione si deve avè avvicinatu cuncurrenti.

U gruppu di sandali cù calzini hè cunsideratu prima di tuttu benefizièvule è cumu cunvalo, cum'è una guarantzia chì i vostri pedi ùn sìanu strigati è ùn saranu purtati in u polu di a cità. Inoltre, sta cumunione face pulita. Ma vale averisce bisognu chì micca micca ogni paru di scarpi è micca ogni accessore ponu esse spusatu. L'elezione di calzini, avete avè preferutu travagliadori, lumera o mudelli cù u discu originale - stampi , forma inusual. Sapemu in stu casu hè megliu aduprà più brutale. A suluzione ideale seranu sandali cù un talone chjaru è u nasu. I mudelli adattati nantu à a piattaforma, in lontri, rami, cunei. Ùn ponu micca mette per i scarpi cù strapelli fini o cilesti. Hè megliu dà preferenza à mudelli cù una sguera larga.

Parlendu in generale, a moda di calceti cù sandali hè una direzzione puramente kezista. Tali cumminzioni sò sianu fora di u locu in l'impresa, sera, classicu. Dopu tuttu, un tali gruppu hè cunsideratu uriginale è rara, salizzendu a determinazione, uncommonness è creatività di u so pussessor.