U primu modu secular fora da a figliola d'Adam Levin è Behati Princess

A ceremma di inaugurazione di a nova stella nantu à u "Walk of Fame" hà vultatu micca solu in a festa di famiglia di a coppia Adam Levin è Behati Prinslu, ma dinò l'introductory debut in a secular society di a so figliola di 4 anni, Dusty Rose. U frontman di u gruppu Maroon 5 amparò l'ambienti è dettu l'onore, ma in particulari annunziate in una entrevista cù rappurtarii:

Sò l'omu più happi, postu ch'e aghju avutu a donna più bella di u mondu è a figliola. Hè per quessa, sò ancu u più furtunatu di quelli chì anu mai stati vivuti!
Adam Levin è Behati Prinsl cù a figliola Dusty Rose

Per a prima volta in un manifestazione secular, a figliola d'4 anni d'età appareva, avendu rivolti l'opinioni di tutti l'oghje. Baby Dusty Rose ùn solu ùn hà soffrava in una tranquilla ceremonia è una gran numaru di persone, assicuta in manu di Behati Prinsl, ma ancu intesu interessu à una nova stella nantu à u "Walk de la Fama", tentativu di tuccallu cù pensi.

Leghje ancu

In i locu di l'onori, vicinu à a so moglia Levin, era l'amicu di a famiglia Gwen Stefani è a mamma di u musicista Petsy Noah. Grazie à u gruppu di supportu, Dusty Rose hà datu u fotograficuale u primu sonrisa per i tabloids, perchè prima di stu soru babes puderia più vede in l'Instagram di a so mamma, u famusu supermodeli Victoria's Secret.

Gwen Stefani, Behati Prinsl cù a so figliola è Petsy Noah