Chì avvisà in i cani?

Ci sò parechje ipote in quantu à quella visione hè in i cani. In fattu, a vista di i cani sò sensibilita à l'altitudine quant'è a vista di qualchì altru cacatori. U cane hè un vastu campu di vista. U culore ùn hè micca particularmente impurtante.

I cani sò megliu cà l'omu di distingiri ancu i picculi movimenti à una distanza remota. In ogni modu, à pocu distanti vede pitanti di noi. L'ochju di u ghjoscu hè più riccu ca l'omu. Nurmalmentu, a forma di a lentilla cambia, aumentendu a larga di a distanza focale, ma questu ùn hè micca successu cum'è un umanu. A sensibiliità di l'ochju di u cane hè più altu ch'è quellu di l'omu, ma hè più diffìcilu di distinguishà entre l'uggetti fissi solu à ogni distanza.

A visione perifèrica varia assai per entre spezie. In generale, dependa da u situ anatomicu è u cutà di l'ochju stessu.

Tutte l 'usure di grisgiu

Hè un pocu erroneu per crede chì i cani sò vista vista negra è bianca. In generale, a visioni di u culore hè presente in i cani, ma micca in una forma pronunzida. A visione di a città ùn hè micca cusì impurtante per i predaturi, à l'animali, chì a vita dipende nantu à bolli di culore di culore, frutti brillanti, sardegna è zotta. U oghji di u ghjacaru hà una struttura cumuni, tipicu per tutti i raprisentisti di l'ordine di i animali predatorji. A retina contene assai cilestanti - vignette. Sò questi cileloni chì riflettevendu tutti vistu in sfumaturi di biancu è neru. I pianu sò sensibles à a luce, ancu in nivaghjoli di lumetta bassu. Cellulite particulare di visione di culore - cone - sò in a retina in una cantera à pocu quantità.

I pupi di l'ochji di i cani sò l'abilità di sviluppà grandi per piglià tuttu u massimu di a quantità possibbili di lumera, migliurà a qualità è efficienza di a visione di noite.

Glandula lacrimale prutege a cornea da l'aghjunzione pussibule. I cani sò una terza pula, chì hè in constantemente chjusu inferjuri. A so cumpagnia principali hè di prutezzione è pulita l'occhiu di a contaminazione esterna.

Indiferenza visuale

Nuvembre o dopu, i patroni principiani à avè avessendu chì u cane perde. Per scunniate ogni dubbitu o, à u contru, per confirmarete i so teme, hè bisognu di sapè cumu cuntrollà a vista di u cane in casa. Pudete moviri objectu chjucu di culore grisu vicinu à u cane, per esempiu, balli di rollu in u pavimentu. Quandu i ghjacari rispunse bisognu à u muvimentu, tranquillità a reazzione di u cane, è micca a capacità di fucalizza i mira in a direzzione di u subjecte pò permette di prublemi cun visione. A perdita di visione in i cani sò accumpagnatu cù l'altri manifestazioni fisichi di a malatia. Rundimentu di l'ochji, di inchinu di l'lens, pus, spotting, prunenti, ansietà, perdita d'orientazione in u spaziu - tuttu questu pudete indicà una eventualità di cegatura. Un such animalu duverà esse dimustratu à tempu à un spécialiste è tutte e prescriptioni prescritti da u duttore deve esse realizatu. Inoltre, hè necessariu di diversificà a dieta qualitativa è di circundà a pet cù un doppia amori è affettu, perch'ellu in silenziu s'apprima à un novu modu in vita in u mondu di a bughjura.