Ciò chì dà à u direttore?

U colectivo di u travagliu ùn hè micca solu una vita ghjornu. Avvicinassi è ghjornu vacanze, quandu avete bisognu di cumprà rigi. Una di e decisioni più difficiuli hè a quistione di ciò chì dà à u dirittore, quandu ellu pare un anniversariu, l'anniversariu di a cumpagnia, un bonu trattu è cusì.

Rigalu

L'scelta di presentazione à u patronu dipende à u gradu di a vostra vicinanza è di i relazioni in l'impresa. E u so maritu spessu ùn importa micca. Sicura chì u best gift à u diritturu hè u vostru travagliu esclusivu, arrivu puntuale è u risultatu impurtanti. Ma i cosi materiali chì pudete tuccallu, ùn hè micca necessariu escludila.

Un rigalu à u dirittore di un omu debe rinfriscà a so valentia, a determinazione, u putere, a forza è a saviezza. Se ùn avete micca cumunicatu moltu spessu in un locu informale, sceglite qualcosa riservatu è utili:

Se a cumpagnia hè cuncessa è rilazioni amichi, puderete sceglie quarchi cosa in l'interessi di u direttore:

Ma, in ogni casu, ùn averebbe micca supraniunate u cimi di a decenza è observa l'etiqueta di l'affari. Dunque hè attentu à u prisuttu, è a so presentazione.

Sì bisognu di u rigalu à u direttore di una donna, pruvate di cunfinà a praticità, u romanzu è di preghjudiziu in l'affari. Capone pò cumprà:

Rigali originali à u direttore

Se u capu hè un omu cun umuri, pudete dà preferenza à qualchissia interessante è animale. Per esempiu, una figurina cù una inscription bellu, un cartoon (se hè sicuru chì u dirittore hà bisognu corpu è apprezzà), un chjucu di alarme chì ùn svilò senza un campanile simplici, ma cun parolle. I cosi sottu i vechji volte vi uttene à qualsiasi persona chì occupanu una pusizione alta. Pudete cumprà un telescopiu, un vigore, un voluminu di una enciclopedia publica longa, memorii di una persona famosa,

Sceglie un donu à u patronu, u principale hè di piglià à cuntà a vostra rilazione cù ellu è a mutivu d'un rigalu hè cumpratu. Inoltre, tutti l'idee di un rigalu à u direttore sò da discutirse da u squadra, perchè più tarda ùn sia micca chì qualcosa ùn hà micca piace l'acquistione.