Sò crescenu di e racini?

E uva si vera cusì attrattiva è raffinata chì quasi nudda festa, senza banquet ùn pò fà senza ellu. E persone chì si tratta di perde u pesu, spessu sottumessu à i frutti d'esurtazioni, cum'è i caluri caluri. Da questu articulu vi scurdate se per esse fatte o perde u pesu di u racini.

U cuntenutu calori di uva

E uva sò caloria in a listessa fila cù frutti, cum'è banana è manghi. Tutti sò altri di caluria è sò prohibiti in a maiò parte dieti per a perdita di pisu. Hè nutate chì questu ùn hè micca dipende nantu à a varietà - nantu à e dumande nantu à a risca di uvizzati verdi, a risposta hè quantu à quandu se dumanda à alcuna altre tipu.

Per ogni 100 grammi di uva (è questu, crede à mè, assai pocu, circa 8-12 pezzi, secondu di a grandezza è a varietà) conta per 65 kcal, di quali 16.8 grammi di carbohydrate, à u mumentu, sò predominantement sugari. I proteinsi è grassani sò chjucu - 0.6 g e 0.2 g respectivamente. Dàttinu chì i amatori di uva veru sò capaci di manghjà una muntagna sanu di sta mancanza à u mumentu, hè megliu mancu à cumincià.

Perchè avianu u grassu da a racina?

I raccoli, cum'è qualsiasi frutti dolci è dolci in generale, ùn sò micca cunsigliati per u ghjornu in a tarda. Se in a prima parte di u ghjornu, u so usu moderatu ùn duna micca pisu di fluttuali, dopu à u lunchu u metabolismu accumenza di diminuite, u corpu necessita quantità d'energia per l'attività vitale. È quandu avete alimentatu una parte di carbuidrati, u corpu ùn hà micca u tempu d'utilizà è e magazzini nantu à u corpu in a forma di caghjoli di grassu.

È ùn avemu micca parlatu di l'astudita proprietà di stu pruduttu, ma à u prucessu naturali. L'alimentazione hè solu un carburante per u vostru corpu, ancu se per voi, pò esse u modu di mammà. E l'energia chì hè stata cunsumata per ghjornu da a farina, fatty o dolce, u corpu inevitabilmente i prudutti, avè emessu à u tessulu adipatu.

Sò crescenu di e racini?

Ùn ci hè micca una risposta in una manera inequiva in sta quistione. Hè impussibile di dì chì a raghju pò fatta o micca fatta, chì tutta dipende quantu l'usa. Sì manghjate siveramente (in quantu à cuntenutu di caloria) senza uva , a raghja aghjunghje micca a situazione. E si manghja in bona dritta, u pesu hè stabile, chjucu, ùn criscenu - a ghjente ùn averà micca minatu, sopratuttu s'ellu aduprà moderatu.

Cusì, per esempiu, si catu 100-200 grammi di uva prima di u pranzu ùn pò micca cambià significativamente a situazione, ma manghjendu a sera pò fessi assai danni.