Atresia di l'esòfuru di i zitelli

Atresia di l'esòfuru hè u trèvulu di u sviluppu più severu diagnosticatu in i culminati, carattarizati da una obstruczione di l'esòfuru. In u 90% di i casi, hè accumpagnatu da a presenza di una fistula tracheoesophagal.

Atresia congènita di l'esòfuru di li nasciti

Oghje un ziteddu in u sughjettu pò detectar a prisenza di a patologia di u sistema digestivu:

In a maiò parte di i casi, per via, u novu piglia a pneumonia aspirazioni.

Comu prucessu di diagnostico, l'esòfuru hè pruvatu cù a specie elefante: quandu entra l'aire in u esophagiu, si sparsi da u nasu è a bocca (questu indirizi una mostra positiva). Inoltre, u duttore prescriva a radiografia, chì ùn guarda micca solu u statu di l'esòfuru, ma ancu i pulmoni.

Ancu cun una sete suspetta di a presenza di l'atresia di l'esòfago di un figliolu novu nascitu, i tratti respiratori superiema ci sò sanitizzati immediatamenti in order to avoid pneumonia d'aspirazione. E dopu trasferenu u zitellu à u dipartimentu kirurgicu per più trattamentu.

Atresia di l'esòfuru di i zitelli: cause è sintomi

A principal cause di l'atresia esofagiali hè un disruptu in u sviluppu è u sviluppu di u trattu digestivu durante u sviluppu intrauterine (finu à 12 simane di gravidanza).

Atresia di l'esòfuru: trattamentu

Hè necessariu di cumincià u trattamentu di un ziteddu natuvulu prima u più pussìbule, postu chì una longa absenza di a pussibilità di l'alimentazione porta à a deshidratazione è l'espansione, chì complica a più manipulation.

L'esofago a priore hè trattu da cirurgia, u risultatu di quale hè più effikace si fete eseguitu in e prime 24 ore dopu u partiu di u zitellu. Dopu à l'operazione, u zitellu hè colpi in una casetta in l'unità di curingu intensiva, induve u trattamentu cumplessu continuanu. In ogni modu, in u periodu postoperativu pò esse cumplicazioni di i pulmoni.

In certi casi, u duttore imponente una gastrostomia (una apertura especial chì hè projettata nantu à a murta frontal di a cavità abdominal, a través da quale u paci hè alimentatu da un cateter).

In ogni casu, ancu prima di u nàscita, hè pussibule seguità l'assenza o a presenza di u stomacu in fetuses repetitivi. Ma micca tutti i machini di ultrasoundi pò detectar din anomalia.

Una donna duranti u gravidenza hè spessu marcata da polyhydramnios è a minaccia di l'abortu, chì pò ancu esse un signu di l'atresia di l'esofago di u zitellu.

A cumplessità di sta maladugia hè dovutu a seguimentu i so avè altre vici in u sviluppu di l'organi è di i sistemi: spessu maritu anomalità cromosomali è malformazioni di u sistema cardiovascular in quasi meza di i casi.

U successu di a curing the esophagus atresia seria più altu si, prima di a prima alimentazione immediatu dopu a nascita, ogni zitellu sperava l'esofago per evaluà a so patency. In questu casu, l'intervenzione kirurggica, fatta in i primi òri di a vita di u zitellu, aumentà e so chancee di survival.

Hè impurtante in tempu per diagnostichi l'atresia è esophagiu è cumincià u trattamentu, perchè sta maladie pò cuntribuisce à a morte. In a maiò parte di i casi, u pronostia ùn hè sfavore per un gran numaru di complicità cuncomitanti è spessu una intervenzione kiruritica successiva.