Comu accumincia u vegetarianismu?

U vegetarianismu significa u rejetu di a carne, a dieta hè duminata da i vegetarii, l'ova è i prudutti di lattichi sò accettate, in certi casi, mariti è pesce. A transizione à questa tavulu deve esse graduale è deliberata, ùn hè micca cunsigliatu per cambià dramàticamente a via di vita , hè megliu per passà parechje stages - da piglià una decisione deliberata per cambià di modu cambiatu u menu.

Prima hè bisognu di pensà cun cura è fate un miraculu scuru di diventà vegetariano. Pende à tutti i prosa è cunde di stu modu di vita. L'aspettu pusitivu sò a salute di u corpu è l'armunia interna, ma ci sò ancu un'ecosmi negattivi - pò esse necessariu cambià u cerculu di e persone vicinu, per affruntà u malincipente in a squatra, per amparà à preparalli in un novu modu.

L'essenza di u vegetarianismu

L'essenza di u vegetarianismu hè u rifiutu di l'alimentariu d'urìggini animali, questu, carni d'animali, aviculture, è à spessu i castagni è i pesci sò escluditi, questu dipende da u tipu di vegetarianismu chì decide u dirittu. Dopu à tutte e tutte e tutte e prutezione di u vitale minerale chì cuntenenu i prudutti di a carne, pò esse sustituitu da l'analogi di l'urighjini vegetali, questu hè chì u corpu pò ricevi à frutti è vegetali.

U vegetarianismu aiuta per pallà u pesu eccessivu, cum'è e manciari vegetali cuntenenu prutini è carattìfiuli di caratterificati, è ci hè pocu grassu in questu. Cù u divizzione di frutti è vegetale, u corpu riceviu un set completo d'aminociti essenziale, minerali è vitamini.

U vegetarianismu hè utili per u travagliu di u viaghju gastrointestinali, perchè i prudutti di i pianti sò più rapidamente split è ùn stagnate, ùn anu micca stoltu è scogliu. U travagliu coordinatu di u gastrointestinali aghjusta un metabolismu propiu in u corpu, i caghuri ùn anu micca di famiglie è ùn anu micca bisognu di aghjustà nutrienti in i sedimenti.

Cambia à u vegetarianismu

Cambiassi l'alimenti d'abitudine per un menù vegetariano hè cunsigliu in u passiu. Prima, escludiri di a dieta di i carni animali è di i prudutti di u - carne di maiale, vitedda, cordellu, salchichè, salsiccia, purcicchio affucatu è cusì. Hè megliu esse accade à un menu cum'è un mesi. À u puntu sussitanti, a carne di ave - pollo, ànitra, pezzu, hè scartutu da a dieta. À una nova tabella s'utilice ancu annantu à un mesi. Dopu l'adattazione versu l'alimentu principarmenti vegetativu, pudete, à volontà, cambià à u vegetarianismu rico , senza frutti di mare è tuttu u pesu di a carta, ma micca tutti i vegeti. L'organu bisognu di i proteini animaliali in dui dosis minimu, senza ellu ùn sia u sistema immune di u corpu umanu è u pezu hè ideale per u so rinfrescante.

Essendu à u vegetarianismu, pudendu aprire à aduprà prudutti di sola sola origine pè a dieta di u ghjornu. Scambià a vostra imaginazione, pudete puru coccià u cutlet di vegetale o di pezzu per rimpiazzari a carne, una varietà di sopopi senza carne, cinerea cù sfarenti ligumi è cusì.

Dopu à u vegetarianismu, pudete cuntinuà aduprà parechji prudutti chì ci dani l'animali, questu, latte è ova. Di sicuru, hè pussibule di utilizà prudutti di latti fermentati è cottage cheese. Senza restrizzione, u melellu hè permessu.

L'enfasi principalu in u menu vegetariano hè fatta nantu à i verdura - frutti, ligumi, ravioli, cereali. Questu alimentu hè manghjatu frescu o coccu usatu un modu principarmenti furmulariu, di coccia è di rinfrescante. Ùn si scurdanu, se decide di friture vegetariana, uttene solu l'olii vegetali è eliminate a mantenza è l'altri grasi di l'urighjini animali.