Cume cumpetite di u rufaru?

U compostu di rufarraria hè una cicatrizzione di cure, vitamina chì ùn hà micca solu per ssaestà a sedientia in l'estiu, ma dinò di più l'appetite, è di migliurà a digestioni.

Cume cumpetite di u rufaru?

Ingredients:

Preparazione

Allora, pigliate u zbreglione di zuccherinu è tagliate tutte e foglie, affinchendu solu petioles rosati rossi. Pigliate l'ombra di a strata pittinava è tagliate u tufo in cubi. In l'acqua di zuccaru pour à u zuccheru è cocchi 5 minuti cù un fasgianu fuzzu, affixraghju. Allora aghjunghjite e pezzi di rufarbru, pozzu i pezzi è cocchi bè per 5 minuti. Dopu à quessa, rinfriscà a compota di u focu, aghjunghje a voluntari a rascalata di limonu è coperchio cù a tapa. Partigghianu a cumpatta per friddà, è dopu avemu spremu nantu à i vetru è serve à a tavula.

Compote di rufarro cù manzili

Ingredients:

Preparazione

Furmiculati sò trasfurmati è tagliate in tàzzii. L'Apples sò lavati, processatu è u core sguassate. In un pezzu di l'acqua pudemu spremu di zucchero, di craimi, mette in u focu più chjaru è porte à foglie. Allora accuratu moltu u manzone, rufaru è cocilu, remendu, 25 minuti. Compota di rufarbrughju per i zitelli sfracati da u pranzu è rinfriscenu.

Compote di ruarca e fragole

Ingredients:

Preparazione

Eliminate i tralcidi da e foglie è tagliate in cotti. Strawberry rinfria è sguassate i zicchini. Facemu l'acqua, fatevi in ​​u zuccheru è fate u melore di a fiore. Coglie u ghjarchu durante 5 minuti, poi pusendu u rufarbrughju è languisate un pocu più di minuti. À l'ultimu ghjustu avemu un ittrucarinu fragole, fate fragole 3 minuti è sguassate u panu da u pianu.

Ricetta per compota di rufarro per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

I petioles sò lavati, trattu da a pelle è tagliatu in pezzi. Dopu quellu, impidisci in un'alba fridda è apetta da circa 10 ore. Preparate u rabarin poisente per 40 sicondi, u cundùcelu à u colander, è poi sferisce u latte. Preparate un ghjocu dolce da l'acqua è di u zuccaru granulatu, fate elli cù rufarbu, cogliu cù tufonce è sterilize i vatti. Appena, pateanu cù tagliuli, trasfurmate e steddi quand'elli si sò state friquées, impannillati in una manta. À u ghjornu oghje piglià a piezzu in a cantina.